Σχεδιαστικές Αρχές Κατασκευής Διαδραστικών Προσομοιώσεων
Περίληψη
Οι διαδραστικές προσομοιώσεις ενσωματώνονται στην εκπαιδευτική διαδικασία με αυξανόμενο ρυθμό ενισχύοντας την επιστημονική και πειραματική σκέψη με καταγεγραμμένα πλεονεκτήματα αλλά και περιορισμούς σε σχέση με την διενέργεια πραγματικών πειραμάτων. Στην παρούσα εργασία εφαρμόζονται πρωτότυπες αρχές για σχεδιασμό τριών διαδραστικών προσομοιώσεων στα πεδία της άνωσης, της ταλάντωσης εκκρεμούς και του φωτοηλεκτρικού φαινομένου. Στην σχεδίαση δόθηκε έμφαση στην δυνατότητα των προσομοιώσεων να αμβλύνουν ορισμένα από τα μειονεκτήματά τους σε σχέση με τα εργαστηριακά πειράματα, προάγοντας πιο ανοιχτή διερεύνηση. Μετά την υλοποίηση, ομάδα εξειδικευμένων αξιολογητών θα αναλάβει την δοκιμασία των προσομοιώσεων για την εκτίμηση της εκπαιδευτικής τους αποτελεσματικότητας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση