Ανάπτυξη Ταυτότητας STEM Διδασκαλίας εν Ενεργεία Εκπαιδευτικών στο Πλαίσιο της Κλιματικής Εκπαίδευσης


Δημοσιευμένα: Apr 3, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
εκπαίδευση για το κλίμα ταυτότητα διδασκαλίας STEM διδακτική προσέγγιση
Αιμιλία Μιχαηλίδη
https://orcid.org/0000-0003-1094-9407
Περίληψη

Η μελέτη διερευνά την ανάπτυξη της ταυτότητας STEM διδασκαλίας εκπαιδευτικών φυσικών επιστημών, με έμφαση στη διδασκαλία της κλιματικής αλλαγής. Δεκατρείς εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συμμετείχαν σε κοινότητες μάθησης, όπου σχεδίασαν και εφάρμοσαν STEM διδακτικές ενότητες. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω συνεντεύξεων, αναστοχαστικών ημερολογίων και σχεδίων διδασκαλίας. Η μελέτη αποκαλύπτει μεταβάσεις σε πτυχές της ταυτότητας διδασκαλίας που αφορούν γνώσεις πρακτικές και πεποιθήσεις για τον ρόλο τους ως εκπαιδευτικών, παρέχοντας χρήσιμα δεδομένα για την επαγγελματική τους ανάπτυξη.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Beauchamp, C., & Thomas, L. (2011). New teachers’ identity shifts at the boundary of teacher education and initial practice. International Journal of Educational Research, 50(1), 6-13. https://doi.org/10.1016/j.ijer.2011.04.003
Carlone, H. B., & Johnson, A. (2007). Understanding the science experiences of successful women of color: Science identity as an analytic lens. Journal of Research in Science Teaching, 44(8), 1187-1218. https://doi.org/10.1002/tea.20237
Hanna, F., Oostdam, R., Severiens, S. E., & Zijlstra, B. J. (2020). Assessing the professional identity of primary student teachers: Design and validation of the Teacher Identity Measurement Scale. Studies in Educational Evaluation, 64, 100822. https://doi.org/10.1016/j.stueduc.2019.100822
Kelley, T. R., & Knowles, J. G. (2016). A conceptual framework for integrated STEM education. International Journal of STEM education, 3, 1-11. https://doi.org/10.1186/s40594-016-0046-z
Roehrig, G. H., Dare, E. A., Ellis, J. A., & Ring-Whalen, E. (2021). Beyond the basics: A detailed conceptual framework of integrated STEM. Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, 3, 1-18. https://doi.org/10.1186/s43031-021-00041-y
Siller, H. S., Vorhölter, K., & Just, J. (2024). Problem Posing as a Way of Promoting Individual Mathematical Thinking in STEM Contexts–The Case of Climate Change. International Journal of Science and Mathematics Education, 1-21. https://doi.org/10.1007/s10763-024-10518-7
Slavit, D., Nelson, T. H., & Lesseig, K. (2016). The teachers’ role in developing, opening, and nurturing an inclusive STEM-focused school. International Journal of STEM Education, 3, 1-17. https://doi.org/10.1186/s40594-016-0040-5