Εναλλακτικές Ιδέες Προπτυχιακών Φοιτητών/τριών Δημοτικής Εκπαίδευσης για το Εικονικό Νερό
Περίληψη
Η αναγνώριση εναλλακτικών αντιλήψεων των μαθητών/τριών είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία αποτελεσματικού εκπαιδευτικού υλικού, ιδίως για έννοιες όπως το Υδατικό Αποτύπωμα και το Εικονικό Νερό, οι οποίες έχουν εισαχθεί σχετικά πρόσφατα στην εκπαίδευση και αποκτούν ολοένα μεγαλύτερη σημασία. Η παρούσα εργασία διερεύνησε τις εναλλακτικές αντιλήψεις φοιτητών/τριών των Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης για το Εικονικό Νερό. Συγκεντρώθηκαν δεδομένα από ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο 9 ερωτήσεων ανοικτού τύπου, το οποίο συμπληρώθηκε από 64 συμμετέχοντες/ουσες. Μέσω ανάλυσης περιεχομένου των απαντήσεων, με μονάδα ανάλυσης τη μονάδα νοήματος, αναδείχθηκαν πολυάριθμες εναλλακτικές αντιλήψεις και παρανοήσεις σχετικά με τον εννοιολογικό προσδιορισμό του Εικονικού Νερού.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση