Η Σημασία της Διδασκαλίας της Κβαντικής Διεμπλοκής. Στρατηγικές του Διδακτικού της Μετασχηματισμού και Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Δημοσιευμένα:
Apr 3, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
διδακτικός μετασχηματισμός διδασκαλία κβαντική διεμπλοκή μαθησιακά αποτελέσματα
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία διερευνάται διεξοδικά η υπάρχουσα βιβλιογραφία και οι χρησιμοποιούμενες πρακτικές για τη διδασκαλία της κβαντικής διεμπλοκής, μίας πολύ βασικής έννοιας για την εκπαίδευση σήμερα, κυρίως λόγω των πάρα πολλών τεχνολογικών και άλλων εφαρμογών της. Έμφαση δίνεται σε στρατηγικές διδασκαλίας και διδακτικού μετασχηματισμού που αποφεύγουν δύσκολους όρους Φυσικής και μαθηματικό φορμαλισμό. Τα ευρήματα θα χρησιμοποιηθούν για να δομηθεί μία νέα διδακτική ακολουθία και μία αντίστοιχη εμπειρική έρευνα για τη διδασκαλία της κβαντικής διεμπλοκής σε προπτυχιακούς φοιτητές και φοιτήτριες Παιδαγωγικών Τμημάτων.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Brang, M., Franke, H., Greinert, F., Ubben, M. S., Hennig, F., & Bitzenbauer, P. (2024). Spooky action at a distance? A two-phase study into learners’ views of quantum entanglement. EPJ Quantum Technology, 11(1), 33 (σ. 1-30). https://doi.org/10.1140/epjqt/s40507-024-00244-y
Chiofalo, M. L., Foti, C., Michelini, M., Santi, L., & Stefanel, A. (2022). Games for teaching/learning quantum mechanics: a pilot study with high-school students. Education Sciences, 12(7), 446 (σ. 1-34). https://doi.org/10.3390/educsci12070446
López-Incera, A., & Dür, W. (2019). Entangle me! A game to demonstrate the principles of quantum mechanics. American Journal of Physics, 87(2), (σ. 95-101). https://doi.org/10.1119/1.5086275
Marckwordt, J., Muller, A., Harlow, D., Franklin, D., & Landsberg, R. H. (2021). Entanglement ball: using dodgeball to introduce quantum entanglement. The Physics Teacher, 59(8), (σ. 613-616). https://doi.org/10.1119/5.0019871
Penchev, V. (2023). This Year's Nobel Prize (2022) in Physics for Entanglement and Quantum Information: the New Revolution in Quantum Mechanics and Science. Available at SSRN 4382533 (σ. 1-68). https://dx.doi.org/10.2139/ssrn.4382533
Pospiech, G. (1999). Teaching the EPR paradox at high school?. Physics Education, 34(5), (σ. 311-322). https://doi.org/10.1088/0031-9120/34/5/307
Quantum Atlas (2024). Quantum Entanglement. Ανακτήθηκε από τον ιστότοπο: https://quantumatlas.umd.edu/entry/entanglement/ στις 7 Δεκεμβρίου 2024.
Satanassi, S., Ercolessi, E., & Levrini, O. (2022). Designing and implementing materials on quantum computing for secondary school students: The case of teleportation. Physical Review Physics Education Research, 18(1), 01012 (σ. 1 – 28). https://doi.org/10.1103/PhysRevPhysEducRes.18.010122
Weissman, E. Y., Merzel, A., Katz, N., & Galili, I. (2022). Phenomena and principles: presenting quantum physics in a high school curriculum. Physics, 4(4), (σ. 1299-1317). https://doi.org/10.3390/physics4040083
Zwickl, B. M. & Hersom, H. J. (2024) Investigating Students’ Understanding of Entanglement. Πρακτικά του Physics Education Research Conference (PERC), Βοστώνη, Η.Π.Α., 10-11 Ιουλίου 2024 (σ. 467-472). https://doi.org/10.1119/perc.2024.pr.Zwickl