Εκπαιδευτικοί και Ψηφιακά Εργαλεία: Αποτίμηση Ετοιμότητας, Προκλήσεις & Επιμορφωτικές Προτιμήσεις
Περίληψη
Η παρούσα μελέτη εξετάζει την ετοιμότητα των εκπαιδευτικών για την ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων στη διδασκαλία, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και τις βέλτιστες πρακτικές επιμόρφωσης. Μέσω πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας, καταγράφει το επίπεδο εξοικείωσης των εκπαιδευτικών με τα ψηφιακά εργαλεία και τις αντιλήψεις τους για τη συμβολή τους στη διδασκαλία STEAM μαθημάτων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 102 εκπαιδευτικών μέσω ερωτηματολογίου και στατιστικής ανάλυσης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η ηλικία δεν επηρεάζει την εξοικείωση, ενώ η θετική αντίληψη αυξάνεται με τη μεγαλύτερη εξοικείωση. Κύριες προκλήσεις είναι ο περιορισμένος χρόνος προετοιμασίας και η έλλειψη εξοπλισμού.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Tikhonova, E., & Raitskaya, L. (2023). Education 4.0: The concept, skills, and research. Journal of Language and Education, 9(1), 5–11. https://doi.org/10.17323/jle.2023.17001
Joshi, N. (2022, March 31). Understanding Education 4.0: The machine learning-driven future of learning. Forbes. Retrieved December 8, 2024, From https://www.forbes.com/sites/naveenjoshi/2022/03/31/understanding-education-40-the-machine-learning-driven-future-of-learning/
Clemente de Souza, A. S., & Debs, L. (2024). Concepts, innovative technologies, learning approaches and trend topics in education 4.0: A scoping literature review. Social Sciences & Humanities Open, 9, 100902. https://doi.org/10.1016/j.ssaho.2024.100902
Abildinova, G., Assainova, A., Karymsakova, A., Abykenova, D., & Temirkhanova, M. (2024). Transforming high school education with digital tools: A systematic review. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 23(8), Article 34. https://doi.org/10.26803/ijlter.23.8.34