Αντιλήψεις και Επίγνωση Νέων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τους 17 Στόχους της Αειφορίας: η Περίπτωση της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων


Δημοσιευμένα: Apr 7, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
Ατζέντα 2030 αειφορία τριτοβάθμια εκπαίδευση απόψεις νεανικού κοινού ευαισθητοποίηση για τους 17 ΣΒΑ
Δήμητρα Χατζή
Ελευθερία Αρλέτου
Ελευθερία Γαλάρα
Ηλίας-Δημήτριος Διαμάντης
Αθηνά Ζαγανίδου
Γραμματεία Καρέτσου
Αντιγόνη Καρνεσιώτη-Σημαντήρα
Κωνσταντίνα Λέφα
Άννα Λοκόση
Αθανασία Μάκου
Μαρία Μανούση
Αλεξάνδρα Ματσουκατίδου
Άγγελος Μυλωνάς
Στεφανία Παρασκευοπούλου
Μαρία Ρουσοπούλου
Ελένη Σκαμνέλου
Ζαφειρία Σολομωνίδου
Χριστίνα Τζελέτα
Σταματία Τζοβάρα
Χρυσούλα Τριάντη
Αγγελική Τσοπανίδου
Κωνσταντίνα Φούντα
Ελένη Κολοκούρη
Γεώργιος Μαρκοζάννες
Κατερίνα Πλακίτση
Περίληψη

Η μελέτη εστιάζει στις αντιλήψεις των νέων σχετικά με τους 17 Στόχους της Αειφορίας που υιοθετήθηκαν από τα μέλη κράτη του ΟΗΕ το 2015 με σκοπό την προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης σε κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό επίπεδο μέχρι το 2030. Για την εκπόνηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο 21 ερωτήσεων το οποίο συμπληρώθηκε από 188 προπτυχιακούς φοιτητές της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων ηλικίας 18 με 24 ετών. Βάσει των ευρημάτων, οι Στόχοι για τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ευημερία έχουν τη μεγαλύτερη απήχηση και αναδεικνύονται οι αντιλήψεις, οι στάσεις και η επίγνωση των νέων γύρω από θέματα της Αειφορίας .


 

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Μαΐδου, Α., Πολάτογλου, Χ., Πλακίτση, Κ. (2016). Οι αντιλήψεις και οι στάσεις των φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη. Στο: Β. Τσελφές. Προσχολική Ηλικία: οι φυσικές επιστήμες στην εκπαιδευτική σχέση παιδιών και εκπαιδευτικών, σ. 77-88
Bespalyy, S., Alnazarova, G., Scalcione, V., Vitliemov, P., Sichinava, A., Petrenko, A. & Kaptsov, A. (2024). Sustainable Development Awareness and Integration in Higher Education: A Comparative Analysis of Universities in Central Asia, South Caucasus and the EU. DOI: 10.21203/rs.3.rs-4908277/v1
Dalampira, E., & Nastis, S. A. (2020). Mapping sustainable development goals: A network analysis framework. Sustainable Development, 28(1), 46–55. https://doi.org/10.1002/sd.1964
EUR-Lex. n.d. Access to European Union Law. Available at: https://eur-lex.europa.eu/summary/glossary/sustainable_development.html?locale=el [accessed 26 November 2024].
Kolokouri, E., Nanni, E., & Plakitsi, K. (2021). Planet 2030 and Inclusion for Sustainable Development. In A., Zeyer & R., Kyburz-Graber (Eds.). (2021). Science | Environment | Health. Towards a Renewed Pedagogy for Science Education, 2nd Edition. Dordrecht, Boston, London: Springer Verlag.
Zamora-Polo, F., Sánchez-Martín, J., Corrales-Serrano, M., & Espejo-Antúnez, L. (2019). What do university students know about sustainable development goals? A realistic approach to the reception of this UN program amongst the youth population. Sustainability, 11(13), 3533