Ενσωμάτωση Ρομποτικής, Τεχνητής Νοημοσύνης και Τέχνης σε Αειφόρες Εκπαιδευτικές Πρακτικές: Ένα Πρότυπο Έξυπνου Σχολείου
Περίληψη
Το έργο εξετάζει την ανάπτυξη ενός πρότυπου καινοτόμου σχολείου μέσω τρισδιάστατης μακέτας, που ενσωματώνει αειφορία, Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ), ρομποτική και τέχνη. Στόχος είναι η δημιουργία ενός αειφόρου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος που ενισχύει τη μαθησιακή διαδικασία και την ισότητα (Roche & Hurley, 2023). Το έργο υλοποιήθηκε σε 3 μήνες, με τους μαθητές να σχεδιάζουν και να κατασκευάζουν συστήματα όπως αυτόματη πόρτα, έξυπνος φωτισμός και αυτόματο πότισμα (Zhou et al., 2020). Η μεθοδολογία βασίστηκε στη βιωματική μάθηση και στο μοντέλο PBL (Shute & Becker, 2010). Οι μαθητές πραγματοποίησαν έρευνα πεδίου, συμμετείχαν σε συμβούλιο τάξης και αξιολόγησαν τις κατασκευές τους (Leong et al., 2019). Το έργο αναδεικνύει τη σημασία της ΤΝ και της τέχνης στην προσέγγιση STEAM (Relmasira et al., 2023).
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση