Εργαστήριο: «Χρήσεις του Μικρο-επεξεργαστή BBC Micro:bit για Εργαστηριακή Διδασκαλία της Φυσικής σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

Δημοσιευμένα:
Απρ 1, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
Micro:bit διδασκαλία Φυσικής εργαστήριο Φυσικής
Περίληψη
Ο μικρο-επεξεργαστής BBC Micro:bit αποτελεί ένα εργαλείο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής που κερδίζει συνεχώς σε δημοφιλία στη διεθνή και ελληνική εκπαίδευση όλων των βαθμίδων. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν - όπως καταδεικνύει η βιβλιογραφία - οι εφαρμογές του στην εκπαίδευση, και ειδικότερα σε διδασκαλία της Φυσικής. Το Εργαστήριο (Workshop) αυτό, πέραν του να εξοικειώνει όσους/-ες το παρακολουθήσουν με τα απλά στοιχεία λειτουργίας και προγραμματισμού του BBC Micro:bit, παρουσιάζει και εφαρμογές του πάνω στην εργαστηριακή εκπαίδευση στη Φυσική, για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες
Λήψεις
Αναφορές
Bernad, P., Šic, D., Repnik, R., & Osrajnik, D. (2021). Development of Measurement Systems with the BBC Micro: bit. 2021 44th International Convention on Information, Communication, and Electronic Technology (MIPRO) (σελ. 853-858). IEEE. https://doi.org/10.23919/MIPRO52101.2021.9596834
Korhonen, T., Salo, L., & Sormunen, K. (2019). Making with Micro:bit: Teachers and students learning 21st century competences through the innovation process. Στο: Proceedings of FabLearn 2019 (σελ. 120-123). https://doi.org/10.1145/3311890.3311906
Quyen, K. T., Van Bien, N., & Thuan, N. A. (2023). Micro: bit in Science Education: A systematic review. Jurnal Penelitian dan Pembelajaran IPA, 9 (1), (σελ. 1-14). https://dx.doi.org/10.30870/jppi.v9i1.19491
Simović, V., Veskovic, M., & Purenovic, J. (2022). Micro:bit as a new technology in education in primary schools. Proceedings of the 9th International Scientific Conference: Technics and Informatics in Education (TIE) 2022. UNIVERSITY OF KRAGUJEVAC, Faculty of Technical Sciences Čačak, Serbia, 16th-18th September 2022. http://dx.doi.org/10.46793/TIE22.082S
Sun, L., & Liu, J. (2024). Micro:bit programming effects on elementary STEM teachers’ computational thinking and programming attitudes: a moderated mediation model. Journal of Research on Technology in Education, (σελ. 1-23). https://doi.org/10.1080/15391523.2024.2402357
Teiermayer, A. (2019). Improving students’ skills in physics and computer science using BBC Micro: bit. Physics Education, 54(6), 065021. https://doi.org/10.1088/1361-6552/ab4561