Αντιλήψεις Προπτυχιακών Φοιτητών Δημοτικής Εκπαίδευσης για τη Χρήση του ChatGPT στη Διδασκαλία
Περίληψη
Την τελευταία δεκαετία η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει μετατραπεί σε σημαντικό εργαλείο σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης. Η ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση υπόσχεται τον επαναστατικό μετασχηματισμό της διδασκαλίας και μάθησης. Ωστόσο, η δυναμική αυτή προσέγγιση έχει εγείρει ποικίλες αντιδράσεις και προβληματισμούς, ειδικά μετά την έλευση του ChatGPT. Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις απόψεις των προπτυχιακών φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΠΤΔΕ) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, αναφορικά με την χρήση του ChatGPT ως εργαλείο αξιοποίησης των διδασκόντων εντός τάξεων. Τα ευρήματα της μελέτης αποκάλυψαν ότι η υιοθέτηση του ChatGPT από την φοιτητική κοινότητα βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο. Η έρευνα φιλοδοξεί να συνεισφέρει στη συζήτηση γύρω από τη θέση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση, προκειμένου να ενισχυθεί η αποτελεσματική ενσωμάτωσή της στην παιδαγωγική πρακτική.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση