Η Εκπαίδευση για τις Φυσικές Επιστήμες στα Ελληνικά Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Περίληψη
Τα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης στα Ελληνικά Πανεπιστήμια βρίσκονται στο επίκεντρο αυτής της έρευνας, στην οποία γίνεται ανάλυση των μαθημάτων των Φυσικών Επιστημών του οδηγού σπουδών που φαίνεται να διδάσκονται το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, αλλά και εκείνα τελικά που προσφέρονται ως διδασκόμενα μαθήματα για τους φοιτητές. Το είδος των μαθημάτων, το εξάμηνο στο οποίο προσφέρονται και το επιστημονικό πεδίο στο οποίο ανήκουν αναλύονται σε αυτήν την εργασία. Σε αυτή τη μελέτη, εντοπίζονται οι αντιθέσεις και οι ομοιότητες μεταξύ του προγράμματος σπουδών των ΠΤΔΕ, καθώς και τυχόν ελλείψεις που μπορεί να υπάρχουν, όπως διερευνώνται επίσης οι δυνατότητες βελτίωσης. Μέσω αυτής της έρευνας, διεξάγονται σημαντικά συμπεράσματα για πιθανές μεταρρυθμίσεις στα προγράμματα σπουδών των Φυσικών Επιστημών, που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν για την επίλυση εκπαιδευτικών και επιστημονικών ζητημάτων της σύγχρονης εποχής.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες