Εστιάζοντας σε Απόψεις για τις Πολιτικές Μετριασμού των Συνεπειών της Αλληλεπίδρασης Ηλεκτρομαγνητικής Ακτινοβολίας και Ύλης στην Ατμόσφαιρα μέσα από μια Συστηματική Ανασκόπηση


Δημοσιευμένα: Απρ 3, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
Αλληλεπιδράσεις ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας-ύλης Περιβαλλοντικές δράσεις/πολιτικές μετρισμού Συστηματική ανασκόπηση
Νικόλαος Ζαρκάδης
https://orcid.org/0000-0003-0542-1958
Κωνσταντίνος Π. Κωνσταντίνου
Πάνος Παπαναστασίου
Γεώργιος Παπαγεωργίου
Περίληψη

Η παρούσα εργασία αναφέρεται σε μια συστηματική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με την κατανόηση, από ένα μεγάλο ηλικιακό εύρος συμμετεχόντων, των αλληλεπιδράσεων μεταξύ ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας και ύλης που σχετίζονται με ατμοσφαιρικά ζητήματα. Μέσα από μια συγκεκριμένη διαδικασία ανασκόπησης, 106 άρθρα από τη διεθνή ερευνητική βιβλιογραφία Διδακτικής Φυσικών Επιστημών οργανώθηκαν σε 3 κατηγορίες με βάση το περιεχόμενό τους. Από αυτές έγινε εστίαση σε μία κατηγορία όπου το περιεχόμενο των άρθρων σχετιζόταν με απόψεις των συμμετεχόντων για πιθανές περιβαλλοντικές δράσεις για μετριασμό των συνεπειών από την αλληλεπίδραση ακτινοβολίας και ύλης στην ατμόσφαιρα. Ακολουθεί σχετική συζήτηση των προεκτάσεων για τη διδακτική των φυσικών επιστημών.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Hadenfeldt, J. C., Liu, X., & Neumann, K. (2014). Framing students’ progression in understanding matter: a review of previous research. Studies in Science Education, 50(2), 181–208. https://doi.org/10.1080/03057267.2014.945829
Tasquier, G., & Pongiglione, F. (2017). The influence of causal knowledge on the willingness to change attitude towards climate change: results from an empirical study. International Journal of Science Education, 39(13), 1846-1868. https://doi.org/10.1080/09500693.2017.1355078
Varela, B., Sesto, V., & García-Rodeja, I. (2020). An Investigation of Secondary Students’ Mental Models of Climate Change and the Greenhouse Effect. Research in Science Education, 50, 599-624. https://doi.org/10.1007/s11165-018-9703-1
Versprille, A. N., & Towns, M. H. (2015). General Chemistry Students’ Understanding of Climate Change and the Chemistry Related to Climate Change. Journal of Chemical Education, 92(4), 603-609. https://doi.org/10.1021/ed500589g