Προετοιμάζοντας μελλοντικούς/μελλοντικές Νηπιαγωγούς για τη Διαμόρφωση Σύγχρονων Συμπεριληπτικών Περιβαλλόντων Μάθησης στις Φυσικές Επιστήμες
Περίληψη
Στην εργασία παρουσιάζεται η δομή και τα περιεχόμενα ενός μαθήματος που στόχο έχει να εκπαιδεύσει μελλοντικούς/μελλοντικές Νηπιαγωγούς στη διαμόρφωση σύγχρονων συμπεριληπτικών διερευνητικών περιβαλλόντων μάθησης στις Φυσικές Επιστήμες και η επίδραση του προγράμματος στο αίσθημα αυτο-αποτελεσματικότητας των συμμετεχόντων/συμμετεχουσών στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών (ΦΕ), στη Διερευνητική Διδασκαλία των ΦΕ και τη Συμπεριληπτική Διδασκαλία των ΦΕ. Στην έρευνα συμμετείχαν 62 μελλοντικοί/μελλοντικές Νηπιαγωγοί (2022-2024) και η συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίων πριν και μετά την πραγματοποίηση του μαθήματος. Τα ευρήματα της έρευνας φανερώνουν τη θετική επίδραση του μαθήματος στους παραπάνω άξονες και υποστηρίζουν την ενσωμάτωση τέτοιων μαθημάτων στα προγράμματα σπουδών εκπαίδευσης μελλοντικών εκπαιδευτικών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες