Αξιοποίηση Θεμελιωδών Γεωγραφικών Εννοιών και Κατάλληλων Δραστηριοτήτων για την Προσέγγιση της Πανδημίας Covid-19, από Υποψήφιους Δασκάλους
Δημοσιευμένα:
Απρ 6, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
γεωγραφικές έννοιες γεωγραφικές δραστηριότητες διδακτικές μέθοδοι πανδημία Covid-19
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία διερευνάται η αξιοποίηση θεμελιωδών εννοιών της Γεωγραφίας από σπουδαστές-δασκάλους, για τη διδακτική προσέγγιση της πανδημίας Covid-19. Ειδικότερα, μελετάται η διδασκαλία των γεωγραφικών εννοιών μέσων δραστηριοτήτων καθώς και οι διδακτικές μέθοδοι που προτάθηκαν από τους/τις προπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες. Διεξήχθη ποσοτική έρευνα, μέσω ανάλυσης περιεχομένου, σε δείγμα γραπτών απαντητικών δοκιμίων (Ν=203) τριτοετών φοιτητών/τριών και έγινε ποσοτικοποίηση βάσει κωδικοποίησης. Τα αποτελέσματα σε γενικές γραμμές έδειξαν ότι η πλειοψηφία των φοιτητών/τριών καταφέρνει επιτυχώς να διδάξει γεωγραφικές έννοιες μέσα από δραστηριότητες που εμπλέκουν διδακτικά και την πανδημία.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Bonnett, A. (2010). Γεωγραφία: μια εισαγωγή. Αθήνα: Κριτική,ISBN 9789602186855
Degirmenci, Y., &Ilter, I. (2017). An Investigation into Geography Teachers' Use of Current Events in Geography Classes. Universal Journal of Educational Research , 5 (10): 1806–1817.
Gersmehl, Ph. (2014). Teaching Geography, 3rd edition. The Guilford Press. ISBN 9781462516414
Hazen, H. (2020). Teaching COVID-19 Topics in a Geographic Framework. The Geography Teacher , 33-43. https://doi.org/10.1080/19338341.2020.1764375
Kidman, G., & Chang, C.-H. (2020, 29(2), 1). What does “crisis” education look like? International Research in Geographical and Environmental Education, 07-111 https://doi.org/10.1080/10382046.2020.1730095.
Morri, R. (2020, 2,9). A Question of Geography Literacy: Geographical Studies on Covid Sars 2 and Lifelong Education. J-reading Journal of research and didactics in geography, 5-9. https://doi.org/10.4458/3617-01
Shulman, L. S. (1986). Those Who Understand: Knowledge Growth in Teaching. Educational Researcher , 15, 4–14.
Usher. (2019). BREXIT and Borders in the Geography Classroom Exploringlife on the Irish Border with students aged 10-12 years old. Teaching Geography, 44 (3): 21–25.
Usher, J., & Dolan, A. M. (2021, 40:2). Covid-19: teaching primary geography in an authentic context related to the lived experiences of learners. Irish Educational Studies, 177-185, https://doi.org/10.1080/03323315.2021.1916555.
Weiss, G. (2017). Problem-Oriented Learning in Geography Education: Construction of Motivating Problems. Journal of Geography, 116 (1): 206–216.
Yli-Panula, E., Jeronen, E., &Lemmetty, P. (2020, 10,5). Teaching and Learning Methods in Geography Promoting Sustainability. Education sciences, doi:10.3390/educsci10010005.