Το Περιεχόμενο των Σχολικών Εγχειριδίων Βιολογίας Λυκείου για την Αναπαραγωγή στον Άνθρωπο υπό το Πρίσμα των Προτύπων των Φυσικών Επιστημών Νέας Γενιάς
Περίληψη
Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι η διερεύνηση του επιπέδου στο οποίο συμπεριλαμβάνονται τα βασικά χαρακτηριστικά των Προτύπων Φυσικών Επιστημών Νέας Γενιάς στο περιεχόμενο των σχολικών εγχειριδίων Βιολογίας της Α΄ Λυκείου για την αναπαραγωγή στον άνθρωπο. Αναλύθηκαν 15 μονάδες ανάλυσης που απαρτίζουν το περιεχόμενο του βιβλίου μαθητή και του εργαστηριακού οδηγού Βιολογίας της Α΄ Λυκείου για την αναπαραγωγή στον άνθρωπο, μέσω μιας κλίμακας διαβαθμισμένων κριτηρίων. Από την ανάλυση διαπιστώθηκε ότι τα περισσότερα χαρακτηριστικά αυτών των προτύπων συμπεριλαμβάνονται σε χαμηλό επίπεδο στο περιεχόμενο των εγχειριδίων. Τα ευρήματα αυτής της εργασίας σηματοδοτούν την ανάγκη επανασχεδιασμού αυτού του εκπαιδευτικού υλικού που αξιοποιείται στη διδασκαλία της αναπαραγωγής στον άνθρωπο.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση