Οι Πρακτικές των Φυσικών Επιστημών και της Μηχανικής στα Διδακτικά Σενάρια Φυσικών Επιστημών της Πλατφόρμας «Αίσωπος» για το Δημοτικό Σχολείο
Περίληψη
Η εργασία αποσκοπεί στην ανάλυση των διδακτικών σεναρίων Φυσικών Επιστημών της πλατφόρμας «Αίσωπος» για το δημοτικό σχολείο, ως προς τις πρακτικές των Φυσικών Επιστημών και της Μηχανικής που περιλαμβάνονται στο περιεχόμενό τους. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 76 δραστηριότητες που υπάρχουν στα διδακτικά σενάρια Φυσικών Επιστημών της πλατφόρμας «Αίσωπος» για το δημοτικό σχολείο. Η ανάλυση των δραστηριοτήτων πραγματοποιήθηκε με μια κλίμακα διαβαθμισμένων κριτηρίων (τεσσάρων επιπέδων). Από την ανάλυση των δεδομένων διαπιστώθηκε το χαμηλό επίπεδο στο οποίο συμπεριλαμβάνονται οι πρακτικές των Φυσικών Επιστημών και της Μηχανικής στο περιεχόμενο των δραστηριοτήτων. Συνάγεται ότι παρέχονται ελάχιστες ευκαιρίες στους μαθητές να χρησιμοποιήσουν πρακτικές, ώστε να υποστηριχθούν στο να κατανοήσουν τη σχολική γνώση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση