Σχεδιάζοντας Συμπεριληπτικά Περιβάλλοντα Μάθησης στις Φυσικές Επιστήμες: Μια Σειρά Διερευνητικών Δραστηριοτήτων για τη Διδασκαλία της Πλεύσης/Βύθισης
Περίληψη
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τον σχεδιασμό, εφαρμογή και αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων μίας σειράς συμπεριληπτικών διερευνητικών δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία της πλεύσης/βύθισης, σε φοιτητές/φοιτήτριες 1ου έτους Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης. Οι δραστηριότητες βασίστηκαν στον Καθολικό Σχεδιασμό για τη Μάθηση και περιλάμβαναν τη χρήση Επαυξημένης Πραγματικότητας. Στην έρευνα συμμετείχαν 74 φοιτητές/φοιτήτριες, ενώ η συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίων πριν, σε ενδιάμεση φάση και μετά την εφαρμογή. Η ανάλυση με περιγραφική και μη παραμετρική στατιστική έδειξε στατιστικά σημαντική βελτίωση σε όλα τα ερωτήματα. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα συμπεριληπτικά μαθησιακά περιβάλλοντα ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες των φοιτητών/φοιτητριών, οδηγώντας σε θετικά μαθησιακά αποτελέσματα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση