Διαδικασίες μάθησης φοιτητών/τριών φυσικών επιστημών για τις εξαρτώμενες από το μέγεθος οπτικές ιδιότητες νανοϋλικών
Δημοσιευμένα:
Απρ 3, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
Νανοεπιστήμη – Νανοτεχνολογία (NET) Διαδικασίες μάθησης Εννοιολογική αναδόμηση
Περίληψη
Η Νανοτεχνολογία είναι καινοτόμο επιστημονικό πεδίο με ευρέως καταγεγραμμένη διδακτική αξία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Αυτή η εργασία βασίζεται στις αρχές του Μοντέλου της Διδακτικής Αναδόμησης και αφορά στην εφαρμογή ενός διδακτικού πειράματος σχετικά με τις εξαρτώμενες από το μέγεθος οπτικές ιδιότητες των υλικών στη νανοκλίμακα. Σκοπός της εφαρμογής ήταν η διερεύνηση των διαδικασιών μάθησης φοιτητών/τριών τμημάτων χημείας, φυσικής και βιολογίας . Η ανάλυση των αποτελεσμάτων κατέδειξε έξι διαδικασίες μάθησης για τις εξαρτώμενες από το μέγεθος οπτικές ιδιότητες στην νανοκλίμακα οι οποίες παρουσίαζαν συνεχής και ασυνεχής εννοιολογικές αναδομήσεις.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
- Κατηγορίες
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.