Η αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού στο πλαίσιο μιας εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς

Περίληψη
Ως αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού θεωρείται η πεποίθηση στην ικανότητά του να οργανώνει και να εκτελεί τις απαιτούμενες ενέργειες για την επίτευξη συγκεκριμένων εκπαιδευτικών στόχων, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην παραγωγή προσδοκώμενων αποτελεσμάτων. Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια, στο πλαίσιο της κοινωνικής δικαιοσύνης, προβάλλει πάγιο το αίτημα για την παροχή ίσων ευκαιριών ποιοτικής εκπαίδευσης για όλους τους μαθητές. Σκοπός της έρευνας είναι να εξετάσει τα χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών με υψηλή αίσθηση αποτελεσματικότητας και τις συνέπειές της για τους ίδιους και για τον ποικιλόμορφο μαθητικό πληθυσμό της τάξης τους. Τα ευρήματα έδειξαν ότι υφίστανται ισχυρές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των θετικών πεποιθήσεων τους για την παροχή μιας εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς, των εκπαιδευτικών στρατηγικών που επιλέγουν και των μαθησιακών επιτευγμάτων. Συμπερασματικά προκύπτει ότι οι εκπαιδευτικοί, που καθοδηγούν ως μέντορες τους μαθητές τους στη ενεργή οικοδόμηση της γνώσης, αναγνωρίζοντας την ευθύνη τους και ικανοποιώντας διαφορετικές ανάγκες, επιτυγχάνουν υψηλούς δείκτες ακαδημαϊκής επίτευξης και συναισθηματικής ανάπτυξης για το σύνολο των ετερογενών μαθητών τους.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Καραγιάννη Ε. (2021). Η αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού στο πλαίσιο μιας εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς. Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 1(1), 43–52. https://doi.org/10.12681/edusc.3368
- Ενότητα
- Εισηγήσεις