Παρουσία, εξέλιξη και προοπτική της Εσπερινής Εκπαίδευσης στην Μεταπολιτευτική Ελλάδα


Δημοσιευμένα: Μαΐ 6, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
Εσπερινή εκπαίδευση εσπερινά σχολεία κοινωνικός αποκλεισμός αναλφαβητισμός ίσες εκπαιδευτικές ευκαιρίες
Παντελής Γαλίτης
Περίληψη

Η Εσπερινή Εκπαίδευση αποτελεί εκπαιδευτικό θεσμό με συγκεκριμένο κοινωνικό ρόλο: την προσφορά εκπαιδευτικών ευκαιριών σε άτομα που δεν έχουν την δυνατότητα ή την ευκαιρία να σπουδάσουν στην ημερήσια εκπαίδευση. Αν και η στήριξη της Πολιτείας στην μορφή αυτή δευτεροβάθμιας υποχρεωτικής και μεταϋποχρεωτικής εκπαίδευσης δεν χαρακτηρίστηκε μέχρι σήμερα από σταθερότητα και συνέπεια στην ισότιμη παροχή εκπαιδευτικών ευκαιριών, συγκριτικά με τους μαθητές των ημερήσιων σχολείων, τα εσπερινά σχολεία στην Ελλάδα συνεχίζουν να αποτελούν αδήριτη αναγκαιότητα και εκπαιδευτική όαση για μεγάλο αριθμό πολιτών.

Η εργασία αυτή θα επιχειρήσει να παρουσιάσει την εικόνα της εσπερινής εκπαίδευσης στην χώρα μας από την μεταπολίτευση μέχρι σήμερα, εικόνα όπως αυτή σκιαγραφείται από τα αριθμητικά δεδομένα των εσπερινών σχολικών μονάδων και του μαθητικού τους δυναμικού, καθώς και από το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την λειτουργία της.

Φιλοδοξία της εργασίας αυτής είναι να αναδείξει την σημαντικότητα του κοινωνικού και εκπαιδευτικού ρόλου των εσπερινών σχολικών μονάδων, καθώς και την αναγκαιότητα συνεπούς και σταθερής στήριξής τους από την Πολιτεία, στην κατεύθυνση της προσφοράς ίσων εκπαιδευτικών ευκαιριών.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικό Συγγραφέα
Παντελής Γαλίτης

Δρ. Επιστημών της Αγωγής