ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ, ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΜΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Abstract
Στα πλαίσια του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού πραγματοποιήθηκε μια σειρά δικτυακών συναντήσεων σε σχολεία του έργου Ελπήνωρ της Ενέργειας «Οδύσσεια» (http//:odysseia.cti.gr/elpinor). Στόχος ήταν μαθητές σχολείων σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας να έρθουν σε επαφή με επαγγελματίες τους οποίους δεν έχουν την ευκαιρία να συναντήσουν στην περιοχή όπου βρίσκονται. Οι μαθητές κλήθηκαν να επιλέξουν μεταξύ επαγγελμάτων τα οποία δεν γνωρίζουν από την καθημερινή τους εμπειρία ή να εκδηλώσουν ελεύθερα ενδιαφέρον για οποιοδήποτε επάγγελμα της αρεσκείας τους.
Article Details
- How to Cite
-
Σκιαδέλλη Μ., Γκάργκα Κ., Ζερβού Μ., Γαρμπή Α., & Πατσός Χ. (2023). ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ, ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΜΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, ntzimop@sch.gr . Retrieved from https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/6095
- Section
- Articles