ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΑΠO ΦΙΛΟΛΟΓΟ
Abstract
Πρόταση ενός άξονα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, κλάδου φιλολόγων (ΠΕ2), στην Παιδαγωγική και Μαθησιακή Αξιοποίηση Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας.
Article Details
- How to Cite
-
Δήμου Χ. (2023). ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΑΠO ΦΙΛΟΛΟΓΟ . Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 107–116. Retrieved from https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/6028
- Section
- Articles