9ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή "Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση"
9ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή "Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση"

Δημοσιευμένα: 2022-03-18

Π. Αναστασιάδης, Ν. Ζαράνης, Β. Οικονομίδης & Μ. Καλογιαννάκης, (Επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση». Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο, 3-5 Οκτωβρίου 2014.

«Ο Νομός μου»: Διδακτικό σενάριο για τη διδασκαλία του νομού Ηλείας.

Νικόλαος Θεοδωρόπουλος, Κωνσταντίνος Κακαβάς

Σχεδιάζοντας μαθήματα με δυνατότητες εξατομίκευσης στο LAMS

Εύα Παπαζώη, Κυπαρισσία Παπανικολάου, Ευαγγελία Γουλή, Μαρία Γρηγοριάδου

Αξιοποίηση κινητών συσκευών στη Φυσική Αγωγή

Μαρίνα Παπαστεργίου, Βασίλειος Σακοράφας, Νικόλαος Ζουρμπάνος, Ιωάννης Θεοδωράκης, Μάριος Γούδας

Η αναλογία στην Τριγωνομετρια

Δήμητρα Τζούμπα, Σπύρος Μαυρουδής

Νέο eTwinning: Δημιουργική μάθηση και καινοτομία

Παναγιώτης Αγγελόπουλος, Ειρήνη Πατεράκη

Μοντελοποίηση σπουδαστή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Αριάδνη-Ειρήνη Σκουληκάρη, Δημήτριος Τσώλης, Αθανάσιος Τσακαλίδης

Χρήση της μεθοδολογίας PBL στην κατασκευή εκπαιδευτικού βίντεο: Μία εμπειρική μελέτη

Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Ανθή Καρατράντου, Μενέλαος Σαρρής

Πρόταση εκπαιδευτικού σεναρίου για τη διδασκαλία των Δικαιωμάτων του Παιδιού με τη χρήση του εργαλείου LAMS

Βασιλική Αϊδινοπούλου, Ειρήνη Κεραμά, Καλλιόπη Κρητσωτάκη, Ευθυμία Χασομέρη

An alternative use of the NetLogo modeling environment, where the student “thinks” and “acts” like an Agent, in order to teach concepts of Ecology.

Aristotelis Gkiolmas, Anthimos Chalkidis, Maria Papaconstantinou, Zafar Iqbal, Constantine Skordoulis

Η επίδραση της κοινωνικής διάστασης των ρομπότ στη σχολική επίδοση

Νικόλαος Φαχαντίδης, Πολυξένη Τριανταφυλλίδου

Η εκπαιδευτική ρομποτική ως εργαλείο ανάπτυξης δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης Εφαρμογή στο Γυμνάσιο & ΕΠΑΛ

Ελένη Πολυμεράκη, Αγαθονίκη Δεληγιαννάκου, Σουμέλα Ατματζίδου, Σταύρος Δημητριάδης

Δημιουργία ψηφιακής ιστορίας με θέμα την ενδοσχολική βία στο νηπιαγωγείο

Άννα Μουταφίδου, Κυριακή Μέλλιου, Θαρρενός Μπράτιτσης

Οι φίλοι μας από το «άλλο» Νηπιαγωγείο

Κωνσταντίνα (Ελίνα) Χιώτη, Ουρανία Γάκη

Εκπαιδευτικό λογισμικό για επιλεγμένες ενότητες της Φυσικής - Έργο και Ενέργεια

Β. Μανταδάκης, Β. Παπαβασιλείου, Μ. Παπαδάκης, Γ. Σηφάκης

Εκπαιδευτικό λογισμικό για επιλεγμένες ενότητες της Φυσικής – Ατομική Φυσική

Β. Μανταδάκης, Β. Παπαβασιλείου, Μ. Παπαδάκης, Σ. Πετράκης

Φως και χρώματα: μία διδακτική πρόταση με τη βοήθεια ΤΠΕ

Χριστίνα Ψυκαράκη, Νικόλαος Ζαράνης

Αξιοποίηση των Εικονικών Προσομοιώσεων στην Εκπαίδευση και Κατάρτιση Φοιτητών Βιοϊατρικής Τεχνολογίας

Αδάμ Δαμιανάκης, Γιώργος Λούντος, Παύλος Καλλώνης, Δημήτριος Τσάτσος, Αντώνης Τσούκαλης

Διαδραστικό video και ψηφιακό αποθετήριο στην υπηρεσία της εκπαίδευσης κωφών μαθητών

Κων/νος Μπούκουρας, Μαρία Γελαστοπούλου, Βασίλης Κουρμπέτης

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα κοινωνικής ευαισθητοποίησης σε θέματα κωφών

Γιάννης Βέλλιος, Ευαγγελία Σαρρή, Άννα-Μαρία Τεντολούρη

Comparative analysis of assessment methods in e-learning

Adamantia Spanaka, Dimitra Angelopoulou, Evangelia Boufardea

Μία Διαλογική Παιδαγωγική Πρόταση στο Ηλεκτρονικό Περιβάλλον του Εκπαιδευτικού του ΕΔΙΑΜΜΕ

Γ. Σπαντιδάκης, Π. Αναστασιάδης, Α. Πολύζου, Δ. Βασαρμίδου, Θ. Κουτσουράς, Χ. Νικολάου, Μ. Καμπουράκη, Γ. Κούτρας, Ε. Γογγολίδης, Α. Ψυχαράκη

Ο εννοιολογικός σχεδιασμός του μικτού μοντέλου επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΠΕ60-70)

Βασίλης Κόμης, Χαράλαμπος Ζαγούρας, Δήμητρα Εγγάρχου, Γιώργος Σκουντζής, Γιάννης Γουμενάκης, Κώστας Σιμωτάς, Ηρώ Βούλγαρη, Αναστασία Μισιρλή, Αγγελική Τζαβάρα, Μαρία Φραγκάκη

Φορητές εκπαιδευτικές εφαρμογές για παιδιά. Εκτός από φορητές είναι και εκπαιδευτικές;

Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Σταμάτιος Παπαδάκης, Νικόλαος Ζαράνης

Αρχές σχεδίασης φορητών εφαρμογών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας

Σταμάτιος Παπαδάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Νικόλαος Ζαράνης

Αξιοποιώντας τις ΤΠΕ για τη διδασκαλία της προπαίδειας του 6: μια πρόταση βασισμένη στα ρεαλιστικά μαθηματικά

Παναγιώτα Χαχάμπη, Γεωργία Τσεσμελή, Αλεξάνδρα Στρούμπα, Δημήτριος Λαθούρης

Η προπαίδεια του 11: Μία διδακτική προσέγγιση με ΤΠΕ και ρεαλιστικά μαθηματικά

Λαμπρινή Γκανιάτσου, Ιωάννα Πορετσάνου, Ελένη Τζιάσιου, Δέσποινα Χατζηγεωργίου

«ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2013»: ΤΠΕ και Δημιουργικότητα στο Σύγχρονο Σχολείο. Από την Θεωρία στην Πράξη

Π. Αναστασιάδης, Γ. Φιλιππούσης, Αριστόκριτος Τομαζινάκης, Παναγιώτα Γκίζα, Ελένη Μαστοράκη, Μαρία Σαπουνάκη, Ιωάννης Ρωμανιάς, Νεκτάριος Κουκούλης, Άννα Ρόδη, Αντώνιος Σπανουδάκης, Ευαγγελία Καλλίνη, Ιωάννα Ζουμπόλη, Άγγελος Πατσιάς, Ευστάθιος Παπαδόπουλους, Ευαγγελία (Γκέλη) Μανούσου, Σταύρος Σαμαντζής, Παναγιώτα Κοκκινοπούλου, Λάμπρος Καρβούνης, Ματθαίος Λίτινας, Δέσποινα Λάζαρη, Σοφία Παναγιωτοπούλου

Ποιοτική και ποσοτική αποτίμηση μαθησιακών σχεδιασμών με βάση το πλαίσιο TPACK

Ευαγγελία Γουλή, Κυπαρισσία Παπανικολάου, Κατερίνα Μακρή

Από τις Έννοιες στις Δομές: Μια Αρχιτεκτονική Συστήματος Εννοιολογικής Χαρτογράφησης

Θανάσης Γιουβανάκης, Ευάγγελος Κεχρής, Αστέριος Μπάκαβος, Χάιδω Σαμαρά