9ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή "Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση"
Δημοσιευμένα: 2022-03-18
Π. Αναστασιάδης, Ν. Ζαράνης, Β. Οικονομίδης & Μ. Καλογιαννάκης, (Επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση». Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο, 3-5 Οκτωβρίου 2014.
Articles
Η Επίδραση του Γνωστικού Τύπου στη Μάθηση Παιδιών Προσχολικής Εκπαίδευσης με Λογισμικά Μοντελοποίησης και Προσομοίωσης
Χαρούλα Αγγελή, Ειρήνη Πολεμίτου, Έλενα Φραγκουλίδου
Διερεύνηση εμπλοκής νηπίων στη χρήση υπολογιστή ως σχολική δραστηριότητα: πιλοτική μελέτη
Κλεοπάτρα Νικολοπούλου, Βασίλης Γιαλαμάς, Μαρία Μπατσούτα
Ψηφιακή γωνιά βιβλιοθήκης έναντι παραδοσιακής: στάσεις και απόψεις των νηπιαγωγών
Σπυριδούλα Αντωνάτου
Δια βίου εκπαίδευση και κοινωνία της πληροφορίας στο σύγχρονο ευρωπαϊκό σχολείο (1995-2010)
Ευαγγελία Καλεράντε, Θεόδωρος Ελευθεράκης
Η επίδραση ενός προγράμματος με τη χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού στη διαμόρφωση διαπολιτισμικής συνείδησης παιδιών προσχολικής ηλικίας
Σοφία Πετρίκη, Διονυσία Κοντογιάννη, Βασίλειος Οικονομίδης
«Είμαι άνθρωπος και μιλάω ευγενικά: μία διδακτική προσέγγιση της σχολικής βίας με τη βοήθεια των Τεχνολογιών των Πληροφοριών και των Επικοινωνιών»
Βαρβάρα Κουτρομάνου, Άννα Μυρωνάκη, Γιάννης Παπαδομαρκάκης
«Ο Νομός μου»: Διδακτικό σενάριο για τη διδασκαλία του νομού Ηλείας.
Νικόλαος Θεοδωρόπουλος, Κωνσταντίνος Κακαβάς
Ένα παράδειγμα συμβολής των ΤΠΕ στη διδασκαλία θρησκευτικών εννοιών: διαθεματικές δραστηριότητες για τη διδασκαλία της Γέννησης του Χριστού
Ευθυμία Γουργιώτου, Φιλία Αμαργιωτάκη, Μαρίνα Παπαστεφανάκη
Αξιολόγηση εισαγωγής φορητών υπολογιστών στη δημόσια εκπαίδευση: Αποτελέσματα έρευνας στους εκπαιδευτικούς
Αριστείδης Βαγγελάτος, Παναγιώτης Αγγελόπουλος, Σωτήρης Μεϊντάνης
Σχεδιάζοντας μαθήματα με δυνατότητες εξατομίκευσης στο LAMS
Εύα Παπαζώη, Κυπαρισσία Παπανικολάου, Ευαγγελία Γουλή, Μαρία Γρηγοριάδου
Αξιοποίηση κινητών συσκευών στη Φυσική Αγωγή
Μαρίνα Παπαστεργίου, Βασίλειος Σακοράφας, Νικόλαος Ζουρμπάνος, Ιωάννης Θεοδωράκης, Μάριος Γούδας
Η συγγραφή ηλεκτρονικών ιστοριών σε περιβάλλον wiki στο δημοτικό σχολείο
Ιωάννης Τρυφιάτης, Μαρία Στιβακτάκη
Χρήση εργαλείων του web 2.0 για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε θέματα Νανοτεχνολογίας: το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα IRRESISTIBLE
Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Δημήτρης Σταύρου
Χρήση της πλατφόρμας Moodle στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: η περίπτωση του μαθήματος «Ερευνητική Εργασία – Project»
Παναγιώτης Στασινάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Η αξιοποίηση του wikispaces classroom ως περιβάλλον ομαδοσυνεργατικής μάθησης στην ερευνητική εργασία
Γεώργιος Παυλίδης, Γεώργιος Φανουράκης
H εκπαιδευτική χρήση των ιστολογίων. Η περίπτωση της ανάπτυξης και παρουσίασης των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης από έναν Υπεύθυνο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και μία εκπαιδευτικό
Γεώργιος Ποταμιάς, Αικατερίνη Βίγκου, Δημήτριος Γκότζος
“Δυναμική” Μεθοδολογία Αξιολόγησης Διαδικτυακών Εκπαιδευτικών Συστημάτων
Σταύρος Πιτσικάλης, Ιλόνα-Ελευθερία Ουασίτσα
Μελέτη του ρόλου της δομής στην ανάπτυξη Ηλεκτρονικών Κοινοτήτων Μάθησης Εκπαιδευτικών
Π. Τσιωτάκης, Α. Τζιμογιάννης
Μοντελοποίηση σπουδαστή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Αριάδνη-Ειρήνη Σκουληκάρη, Δημήτριος Τσώλης, Αθανάσιος Τσακαλίδης
Χρήση της μεθοδολογίας PBL στην κατασκευή εκπαιδευτικού βίντεο: Μία εμπειρική μελέτη
Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Ανθή Καρατράντου, Μενέλαος Σαρρής
Ανασκόπηση εκπαιδευτικών ερευνών για σοβαρά παιχνίδια στην τυπική εκπαίδευση
Δημήτριος Μαρκούζης, Γεώργιος Φεσάκης
Διαλειτουργικότητα μεταξύ του εργαλείου μαθησιακού σχεδιασμού CADMOS και της εκπαιδευτικής πλατφόρμας WISE: δυνατότητες και σχεδιαστικές προκλήσεις
Ευστάθιος Μητρόπουλος, Μιχαήλ Μπολουδάκης, Ουρανία Πετροπούλου, Συμεών Ρετάλης
Πρόταση εκπαιδευτικού σεναρίου για τη διδασκαλία των Δικαιωμάτων του Παιδιού με τη χρήση του εργαλείου LAMS
Βασιλική Αϊδινοπούλου, Ειρήνη Κεραμά, Καλλιόπη Κρητσωτάκη, Ευθυμία Χασομέρη
An alternative use of the NetLogo modeling environment, where the student “thinks” and “acts” like an Agent, in order to teach concepts of Ecology.
Aristotelis Gkiolmas, Anthimos Chalkidis, Maria Papaconstantinou, Zafar Iqbal, Constantine Skordoulis
Η Γη στο διάστημα: Ένα εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση ελεύθερου και ανοιχτού κώδικα λογισμικού
Ιωάννα Πανούτσου, Σοφία Τσαλίκη
Υποστηρικτικό ψηφιακό υλικό για τη διδασκαλία της Γεωλογίας - Γεωγραφίας στο Γυμνάσιο
Αθηνά Γκινούδη, Ποθητή Νομικού
Ανάπτυξη της προγραμματιστικής ικανότητας των παιδιών μέσα από το σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικού σεναρίου
Αλεξία Κατριμπούζα, Αναστασία Μισιρλή
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση. Η έρευνα στην Ελλάδα
Α. Νικόπουλος, Δ. Πλατή, Τ. Α. Μικρόπουλος
Ο διαδραστικός πίνακας στη διδακτική πράξη: Διεθνής βιβλιογραφική επισκόπηση της τελευταίας 5ετίας
Αθηνά Παππά, Αναστάσιος Μικρόπουλος
Η εξ αποστάσεως διδασκαλία μαθημάτων μεταξύ παραρτημάτων της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. με αξιοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης FlashMeeting
Στέφανος Αρμακόλας, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Ιωσήφ Φραγκούλης
Η επίδραση της κοινωνικής διάστασης των ρομπότ στη σχολική επίδοση
Νικόλαος Φαχαντίδης, Πολυξένη Τριανταφυλλίδου
Διερεύνηση για σχεδιασμό κατάλληλου πλαισίου προετοιμασίας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Ρομποτική
Σίμος Αναγνωστάκης, Νικόλαος Φαχαντίδης
Η εκπαιδευτική ρομποτική ως εργαλείο ανάπτυξης δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης Εφαρμογή στο Γυμνάσιο & ΕΠΑΛ
Ελένη Πολυμεράκη, Αγαθονίκη Δεληγιαννάκου, Σουμέλα Ατματζίδου, Σταύρος Δημητριάδης
Μια διαδραστική εφαρμογή για τη διδασκαλία γεωμετρικών σχημάτων στην Α΄τάξη δημοτικού
Χριστίνα Παπαναγοπούλου, Πηνελόπη Φραντζή
Χρήση φορητών τεχνολογιών στην Προσχολική Εκπαίδευση. Οι ταμπλέτες ως εκπαιδευτικό εργαλείο.
Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Σταμάτιος Παπαδάκης, Νικόλαος Ζαράνης
Οι κύριοι παράγοντες των απόψεων των νηπιαγωγών ως προς τις ΤΠΕ και η κατηγοριοποίησή των νηπιαγωγών σε τύπους
Νικόλαος Ζαράνης, Βασίλειος Οικονομίδης, Μιχάλης Λιναρδάκης
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την Τεχνολογική Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου: Η περίπτωση των επιμορφούμενων Φυσικών ΠΕ04
Δημήτριος Ψύλλος, Απόστολος Παρασκευάς
Διαφορές στάσης πρωτοετών και τεταρτοετών φοιτητών Παιδαγωγικού Τμήματος απέναντι στις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
Ιωάννης Βουρλέτσης, Παναγιώτης Πολίτης
Ενίσχυση της Δημιουργικότητας σε Δραστηριότητες Συνεργατικής Μάθησης Υποστηριζόμενες από τις ΤΠΕ
Γεώργιος Φεσάκης, Δημήτριος Λάππας
Πώς η προσωπικότητα επηρεάζει τη μάθηση σε συνεργατικές δραστηριότητες με τη χρήση wikis;
Παναγιώτα Αλτανοπούλου, Νικόλαος Τσέλιος
Συνεργατική μάθηση και συνεπαγόμενες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις με τη στήριξη εργαλείων Web 2.0
Ελένη Σπίνου, Ζαχαρούλα Σμυρναίου
Δημιουργία ψηφιακής ιστορίας με θέμα την ενδοσχολική βία στο νηπιαγωγείο
Άννα Μουταφίδου, Κυριακή Μέλλιου, Θαρρενός Μπράτιτσης
Δια Βίου Μάθηση, Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών και ελεύθερος χρόνος.
Αριστείδης Αράπογλου
Η έρευνα-δράσης στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών: Ο σχεδιασμός και τα αποτελέσματα μιας εφαρμογής της στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Ελένη Ντρενογιάννη, Αναστάσιος Λιάμπας
Επιμορφωτικό πρόγραμμα για την αξιοποίηση των Διαδικτυακών Κοινοτήτων Πρακτικής
Γεώργιος Φεσάκης, Σοφία Θεοδωρίδου, Μαρία Ρούσσου
Αντιλήψεις επιμορφούμενων για τη συμμετοχή τους σε προγράμματα ΔΙΑ ΒΙΟΥ μάθησης μέσω e-Learning: Η περίπτωση του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Απόστολος Κώστας, Βασίλης Παράσχου, Αλιβίζος Σοφός
Δυνατότητες περιβαλλοντικής επιμόρφωσης ενηλίκων μέσω μαζικών ανοικτών διαδικτυακών μαθημάτων
Ροζίτα Τσώνη, Τζένη Παγγέ
Εφαρμογή προσομοιώσεων και σύγχρονων εκπαιδευτικών μεθόδων στη διδασκαλία της Φυσικής
Απόστολος Μιχαλούδης, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Διδάσκοντας φυσικές επιστήμες με την κεραμική τέχνη και τις ψηφιακές αφηγήσεις: Οι ιδιότητες του αέρα
Άννα Λέτσι, Ξένια Αραπάκη, Φανή Σέρογλου
Εκπαιδευτικό λογισμικό για τις Φυσικές Επιστήμες. Μηχανική – Νόμοι του Νεύτωνα
Χ. Αλεξάκης, Β. Μανταδάκης, Β. Παπαβασιλείου
Εκπαιδευτικό λογισμικό για επιλεγμένες ενότητες της Φυσικής - Έργο και Ενέργεια
Β. Μανταδάκης, Β. Παπαβασιλείου, Μ. Παπαδάκης, Γ. Σηφάκης
Εκπαιδευτικό λογισμικό για επιλεγμένες ενότητες της Φυσικής – Ατομική Φυσική
Β. Μανταδάκης, Β. Παπαβασιλείου, Μ. Παπαδάκης, Σ. Πετράκης
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών μέσω μικροϋπολογιστικών συστημάτων
Βασίλης Σαββοργινάκης, Δημήτρης Σταύρου
Αξιοποίηση των Εικονικών Προσομοιώσεων στην Εκπαίδευση και Κατάρτιση Φοιτητών Βιοϊατρικής Τεχνολογίας
Αδάμ Δαμιανάκης, Γιώργος Λούντος, Παύλος Καλλώνης, Δημήτριος Τσάτσος, Αντώνης Τσούκαλης
«Επιχείρηση κειμήλιο»: Εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση φορητών συσκευών για το μάθημα της Ιστορίας Δ’ Δημοτικού
Μαρία Γρηγοράκη, Αγγελική Πολίτη, Παντελής Τσολάκος
«Στην Παλιά Θεσσαλονίκη…»: διδάσκοντας Τοπική Ιστορία με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και τη βιωματική μέθοδο
Παρασκευάς Κούρτης, Μαρία Γκιρτζή
Αξιοποίηση εργαλείων δημιουργίας ψηφιακών comic στη διδασκαλία των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Αλεξάνδρα Τζοβάρα, Kατερίνα Μακρή
Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη Διοίκηση Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Δημήτριος Δημοσθενίδης, Δρ. Βασίλειος Χατζής
Διερεύνηση της συμβολής πολλαπλών σημειωτικών συστημάτων στη δημιουργία ολοκληρωμένων νοημάτων στην αγγλική γλώσσα με τη βοήθεια της λογοτεχνίας.
Θεοδοσία Καχριμάνη, Ζαχαρούλα Σμυρναίου
Διαδραστικό video και ψηφιακό αποθετήριο στην υπηρεσία της εκπαίδευσης κωφών μαθητών
Κων/νος Μπούκουρας, Μαρία Γελαστοπούλου, Βασίλης Κουρμπέτης
Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στο πλαίσιο της ενταξιακής εκπαίδευσης
Μαρία Γελαστοπούλου, Βασίλης Κουρμπέτης
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα κοινωνικής ευαισθητοποίησης σε θέματα κωφών
Γιάννης Βέλλιος, Ευαγγελία Σαρρή, Άννα-Μαρία Τεντολούρη
Learning Experiences using Computer Supported Collaborative Work for Future Journalists
Efstathios A. Sidiropoulos, Andreas A. Veglis
Thinking Science through teachers’ experiences with digital technologies: Toward a ‘naturalistic’ pedagogical landscape?
Marianna Vivitsou, Kirsi Tirri, Heikki Kynäslahti
A Research Based Learning Environment’s appropriation, as a context for atypical professional development in ICT integration in the classroom.
Vassilis Kollias, Apostolos Daropoulos, Athanassios Davaris, Konstantinos Zaganas
Comparative analysis of assessment methods in e-learning
Adamantia Spanaka, Dimitra Angelopoulou, Evangelia Boufardea
An instructional-learning model applying Problem-Based Learning enabled by ICTs
Vassilios Makrakis, Nelly Kostoulas-Makrakis
Αναπτύσσοντας τη μάθηση για την κοινωνική προσφορά με την υποστήριξη των ΤΠΕ
Κατερίνα Βίγκου, Βασίλης Μακράκης
Αυτόχθονη - τοπική γνώση σε σχέση με τη βιώσιμη/αειφόρο ανάπτυξη και τις ψηφιακές βιβλιοθήκες στην περιοχή της Κρήτης
Μάριος Μπουργουτζιάνης, Βασίλης Μακράκης
Προσεγγίζοντας τη Γραμματική στο Συνδυαστικό Δυναμικό Μοντέλο Γλωσσικής Μάθησης της Ελληνικής ως Δεύτερης και ως Ξένης Γλώσσας: επίπεδο Β2
Ιωάννης Σπαντιδάκης, Δέσποινα Βασαρμίδου, Ασπασία Χατζηδάκη
Η ανάπτυξη συγγραφικών δεξιοτήτων στο Συνδυαστικό Δυναμικό Μοντέλο Γλωσσικής Μάθησης (ΣΔΜΓΜ) της ελληνικής ως δεύτερης του ΕΔΙΑΜΜΕ – Επίπεδο Β2
Γιάννης Σπαντιδάκης, Δέσποινα Βασαρμίδου
Η ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης κειμένου στο Συνδυαστικό Δυναμικό Μοντέλο Γλωσσικής Μάθησης (ΣΔΜΓΜ) της ελληνικής ως δεύτερης του ΕΔΙΑΜΜΕ – Επίπεδο Β2
Γιάννης Σπαντιδάκης, Δέσποινα Βασαρμίδου
Η διδασκαλία του Λεξιλογίου στο Συνδυαστικό Δυναμικό Μοντέλο Γλωσσικής Μάθησης (ΣΔΜΓΜ) της ελληνικής ως δεύτερης του ΕΔΙΑΜΜΕ – Επίπεδο Β2
Γιάννης Σπαντιδάκης, Δέσποινα Βασαρμίδου, Βιβή Θώμου
Η χρήση και μάθηση της γλώσσας στο Ηλεκτρονικό Περιβάλλον Μάθησης της ελληνικής ως δεύτερης του ΕΔΙΑΜΜΕ – Επίπεδο Β2
Γιάννης Σπαντιδάκης, Δέσποινα Βασαρμίδου, Βασιλεία Καζούλη
Μία Διαλογική Παιδαγωγική Πρόταση στο Ηλεκτρονικό Περιβάλλον του Εκπαιδευτικού του ΕΔΙΑΜΜΕ
Γ. Σπαντιδάκης, Π. Αναστασιάδης, Α. Πολύζου, Δ. Βασαρμίδου, Θ. Κουτσουράς, Χ. Νικολάου, Μ. Καμπουράκη, Γ. Κούτρας, Ε. Γογγολίδης, Α. Ψυχαράκη
Ο εννοιολογικός σχεδιασμός του μικτού μοντέλου επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΠΕ60-70)
Βασίλης Κόμης, Χαράλαμπος Ζαγούρας, Δήμητρα Εγγάρχου, Γιώργος Σκουντζής, Γιάννης Γουμενάκης, Κώστας Σιμωτάς, Ηρώ Βούλγαρη, Αναστασία Μισιρλή, Αγγελική Τζαβάρα, Μαρία Φραγκάκη
Φορητές εκπαιδευτικές εφαρμογές για παιδιά. Εκτός από φορητές είναι και εκπαιδευτικές;
Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Σταμάτιος Παπαδάκης, Νικόλαος Ζαράνης
Αρχές σχεδίασης φορητών εφαρμογών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
Σταμάτιος Παπαδάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Νικόλαος Ζαράνης
Δημιουργία κλίμακας αξιολόγησης εκπαιδευτικών φορητών εφαρμογών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
Νικόλαος Ζαράνης, Σταμάτιος Παπαδάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Αξιοποιώντας τις ΤΠΕ για τη διδασκαλία της προπαίδειας του 6: μια πρόταση βασισμένη στα ρεαλιστικά μαθηματικά
Παναγιώτα Χαχάμπη, Γεωργία Τσεσμελή, Αλεξάνδρα Στρούμπα, Δημήτριος Λαθούρης
Τα ρεαλιστικά μαθηματικά στο δημοτικό σχολείο με τη βοήθεια των ΤΠΕ: «Διδασκαλία της προπαίδειας του 8»
Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου, Σοφία Τσαλίκη, Ευθυμία Τσολάκίδου
Η προπαίδεια του 11: Μία διδακτική προσέγγιση με ΤΠΕ και ρεαλιστικά μαθηματικά
Λαμπρινή Γκανιάτσου, Ιωάννα Πορετσάνου, Ελένη Τζιάσιου, Δέσποινα Χατζηγεωργίου
Η διδασκαλία της προπαίδειας του 7 στη Β’ τάξη του δημοτικού σχολείου με τη βοήθεια των ΤΠΕ
Αικατερίνη Μαραγκού, Σταματική Μακρυσοπούλου
H διδασκαλία της προπαίδειας του «5» και του «10» στη Β΄τάξη του Δημοτικού Σχολείου βασισμένη στις ΤΠΕ και το μοντέλο του Allan Hoffer
Γεωργία Καζάκου, Μαρίνα Καζάκου, Ελένη Κιούση, Αικατερίνη Λάζαρη
«ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2013»: ΤΠΕ και Δημιουργικότητα στο Σύγχρονο Σχολείο. Από την Θεωρία στην Πράξη
Π. Αναστασιάδης, Γ. Φιλιππούσης, Αριστόκριτος Τομαζινάκης, Παναγιώτα Γκίζα, Ελένη Μαστοράκη, Μαρία Σαπουνάκη, Ιωάννης Ρωμανιάς, Νεκτάριος Κουκούλης, Άννα Ρόδη, Αντώνιος Σπανουδάκης, Ευαγγελία Καλλίνη, Ιωάννα Ζουμπόλη, Άγγελος Πατσιάς, Ευστάθιος Παπαδόπουλους, Ευαγγελία (Γκέλη) Μανούσου, Σταύρος Σαμαντζής, Παναγιώτα Κοκκινοπούλου, Λάμπρος Καρβούνης, Ματθαίος Λίτινας, Δέσποινα Λάζαρη, Σοφία Παναγιωτοπούλου
Διερευνώντας την αναγνωστική κατανόηση των μαθητών σε ψηφιακό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης με εξειδικευμένες συσκευές ηλεκτρονικής ανάγνωσης (e-Readers)
Απόστολος Νικολακόπουλος, Φωτεινή Παρασκευά
Μοντέλο και Πιλοτική Έρευνα Αξιολόγησης του Πληροφοριακού Συστήματος «Ψηφιακό Σχολείο»
Ελένη Γαλανοπούλου, Δρ. Βασίλειος Χατζής
Ποιοτική και ποσοτική αποτίμηση μαθησιακών σχεδιασμών με βάση το πλαίσιο TPACK
Ευαγγελία Γουλή, Κυπαρισσία Παπανικολάου, Κατερίνα Μακρή
Από τις Έννοιες στις Δομές: Μια Αρχιτεκτονική Συστήματος Εννοιολογικής Χαρτογράφησης
Θανάσης Γιουβανάκης, Ευάγγελος Κεχρής, Αστέριος Μπάκαβος, Χάιδω Σαμαρά
Οι μαθητές με πυξίδα τα παραδοσιακά μουσικά όργανα πραγματοποιούν ένα ταξίδι στους μουσικούς πολιτισμούς, με υβριδικά οχήματα τη διαθεματική προσέγγιση και την πιλοτική εφαρμογή μοντέλων μικτής μάθησης
Ευθαλία Εμπεριάδου, Σπυρίδων Γκαλένης, Μαρία Πάσσα, Δημήτριος Τσιόπτσιας