9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτική της Πληροφορικής
Πλήρες τεύχος
Articles
Τα λάθη των παιδιών προσχολικής ηλικίας όταν προγραμματίζουν με το προγραμματιστικό περιβάλλον ScratchJr
Μαρίνα Βασιλική Γιαννίτση, Ελένη Κολοβού, Βασίλης Κόμης, Ανδρομάχη Φιλιππίδη
Οι έννοιες «robot» και «αισθητήρες» μέσα απο τις έξι προ-προγραμματισμένες συμπεριφορές του robot«Thymio II» σε παιδιά προσχολικής ηλικίας (5-6 ετών)
Χριστίνα Ζιάτα, Ανδρομάχη Φιλιππίδη, Βασίλης Κόμης
Python vs ΓΛΩΣΣΑ: Ποια να επιλέξουμε για το Γενικό Λύκειο;
Ελευθερία Σταματοπούλου, Δημήτριος Τζήμας, Σταύρος Δημητριάδης
Οι αντιλήψεις παιδιών προσχολικής ηλικίας σχετικά με την διεπιφάνεια χρήστη του προγραμματιστικού περιβάλλοντος "SCRATCH JUNIOR"
Ελένη-Μαρία Κωνσταντινοπούλου, Βασίλης Κόμης, Κωνσταντίνος Λαβίδας, Αναστασία Μισιρλή, Ανδρομάχη Φιλιππίδη, Αντωνία Λαβαζού, Χρύσα-Αγνή Τσουράπη
Διερευνώντας τη μετάβαση από ψευδογλώσσα σε γλώσσα Python στη σχολική εκπαίδευση
Γεωργία Αλεξούδα, Σταύρος Δημητριάδης
Διδασκαλία Βασικών Εννοιών Πολύπλοκων Δυναμικών Συστημάτων σε Μαθητές Γυμνασίου με τη NetLogo
Αρχοντία Σαββιδάκη, Γεώργιος Φεσάκης
Οι μηχανές Goldberg στη διδακτική προσέγγιση της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής: Απόψεις εκπαιδευτικών
Φωτεινή Στάτη, Γ. Καλτέκης, Γ. Φεσάκης, Αγγελική Δημητρακοπούλου
Ο Διάχυτος Υπολογισμός, ο Κινητός Υπολογισμός και το Διαδίκτυο των Πραγμάτων στην Εκπαίδευση
Καλλιόπη Μαγδαληνού, Σπυρίδων Παπαδάκης
Αντιλήψεις μαθητών Νηπιαγωγείου για τους εναλλακτικούς τρόπους προγραμματισμού του BlueBot.
Θαρρενός Μπράτιτσης, Μιχάλης Ιωάννου
Αντιλήψεις, πεποιθήσεις και στάσεις εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την Υπολογιστική Σκέψη
Σταυρούλα Πραντσούδη, Γεώργιος Φεσάκης, Ελισάβετ Μαυρουδή
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη ενός Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος Δυναμικής Οπτικοποίησης Αλγορίθμων
Ευριπίδης Βραχνός, Αθανάσιος Τζιμογιάννης
Καλλιέργεια Χωρικής και Υπολογιστικής Σκέψης Μέσω του Προγραμματισμού Η/Υ στο Νηπιαγωγείο
Δημήτριος Μαρκούζης, Γεώργιος Φεσάκης, Αναστασία Κωνσταντοπούλου
Προϋπάρχουσες γνώσεις των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου στους αλγόριθμους ταξινόμησης. Μια συγκριτική ανάλυση
Ευριπίδης Βραχνός, Αθανάσιος Τζιμογιάννης