10ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής»
Πλήρες τεύχος
Articles
Το μοντέλο της Ιεραρχικής Αξιολόγησης Γνώσεων Προγραμματισμού: μια εμπειρική μελέτη
Στ. Ζιώγα, Β. Κατωγιάννη, Α. Μικρόπουλος, Ι. Μπέλλου
Αξιοποίηση της πλατφόρμας Arduino στην εκπαίδευση: Σχεδιασμός μαθησιακών δραστηριοτήτων με βάση το πλαίσιο ECLiP
Ιορδάνης Κούσης, Αγορίτσα Γόγουλου
Απόψεις εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την ενσωμάτωση της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στη σχολική εκπαίδευση
Αγγελική Κάππου, Παναγιώτης Τσιωτάκης, Αθανάσιος Τζιμογιάννης
“Core Code”: η κωδικοποίηση και οπτικοποίηση της κίνησης ρομποτικών κατασκευών με προγραμματιστικές δομές και έλεγχο συμβάντων
Ιωάννης Κωτσάνης, Αναστάσιος Λαδιάς
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην Υπολογιστική Σκέψη: μια σύντομη βιβλιογραφική επισκόπηση
Γεώργιος Φεσάκης, Σταυρούλα Πραντσούδη
Καλλιεργώντας δεξιότητες Υπολογιστικής Σκέψης σε ένα πλαίσιο ομαδοσυνεργατικής μάθησης
Ναυσικά Παππά, Κυπαρισσία Παπανικολάου
Εργαλεία διδασκαλίας αλγοριθμικών δομών στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση
Σωτήρης Γεωργίου, Θαρρενός Μπράτιτσης
Ένα επιτραπέζιο παιχνίδι για τη διδασκαλία θεμάτων Πληροφορικής στην προσχολική ηλικία.
Θαρρενός Μπράτιτσης, Άννα Κοντοβουνησίου