6ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»

Δημοσιευμένα: 2022-01-10

Το Σπίτι των Καταστροφών: Μαθαίνοντας για την αντιμετώπιση καταστροφών μέσω απτικών διεπαφών

Ιωάννης Καζανίδης, Κωνσταντίνα Παναγιωτοπούλου, Γεώργιος Παλαιγεωργίου, Αύγουστος Τσινάκος

Κοινωνικά Δίκτυα και Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Από την θεωρία στην πράξη

Κωνσταντίνος Κωτσίδης, Παναγιώτης Αναστασιάδης

Μια παραδειγματική περίπτωση σχεδιασμού STEM μαθημάτων: «Το ελατήριο»

Γεώργιος Πολυζώης, Βασίλειος Κεράστας, Χρήστος Μάντζιος

Πλαίσιο για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη μικροπειραμάτων μαθηματικών

Χρόνης Κυνηγός, Μαριάνθη Γριζιώτη, Μαρία Λάτση, Βαγγέλης Φακούδης

To Φωτόδεντρο στη σχολική τάξη των ΕΠΑΛ

Σοφία Νικητοπούλου, Κωνσταντίνος Ασημακόπουλος, Γεώργιος Βουνάτσος, Κωνσταντίνος Κοράκης, Κυπαρισσία Παπανικολάου

Το ψηφιακό περιβάλλον plickers.com ως εργαλείο Διαγνωστικής, Διαμορφωτικής και Τελικής Αξιολόγησης

Κωνσταντίνος Λούβαρης, Αντωνία - Ζωή Μαμμή, Ασημίνα Αντωναράκου

Η ταξινομία SOLO στις προγραμματιστικές δομές ακολουθίας στο Scratch

Δημήτριος Λαδιάς, Αριστοτέλης Μικρόπουλος, Ηλίας Πλεσιώτης, Αναστάσιος Λαδιάς

Προγραμματιστικές Διαδρομές με το Ozobot bit στην προσχολική εκπαίδευση

Κωνσταντίνα Αντωνοπούλου, Κωνσταντίνος Λαβίδας, Κωνσταντίνος Ζαχάρος

Αξιοποίηση των Jupyter Notebooks στην εκπαιδευτική διαδικασία

Ανδριάνα Δημητρίου, Παναγιώτης Κοτσαμπόπουλος, Νικόλαος Χατζηαργυρίου

Εφαρμογή τεχνικών παιγνιοποίησης σε Κοινότητες Διερεύνησης

Ιωάννης Πετρούλης, Μαρία Τζελέπη, Κυπαρισσία Παπανικολάου

Τι έχουν να πουν οι χρήστες για τα σοβαρά παιχνίδια;

Πηνελόπη Ατσικπάση, Εμμανουήλ Φωκίδης, Ιωάννης Δεληγιάννης, Πολυξένη Καϊμάρα

Κοινωνικές Ιστορίες για Μαθητές με ΔΑΦ μέσα από Βιβλία Επαυξημένης Πραγματικότητας

Κωνσταντίνα Στυλιανή Δαμιανάκη, Βασιλική Χρυσικού, Χαράλαμπος Καραγιαννίδης

Εφαρμογές Επαυξημένης Πραγματικότητας και Συμβολικό Παιχνίδι σε Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας με Αυτισμό

Παυλίνα Μαρία Κελλίδου, Μαρία Κοτζαγεωργίου, Ηρώ Βούλγαρη, Ευδοξία Ντεροπούλου – Ντέρου

Η διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος με την αξιοποίηση πολλαπλών ψηφιακών εργαλείων. Μια σύγχρονη προσέγγιση στη σχολική πραγματικότητα

Ευγενία Μαγουλά, Αναστασία Χριστοφίδου, Ιωάννης Τρυφιάτης, Βασιλική Αφεντουλίδου, Μαρία Στιβακτάκη

To κωδικΌραμα ως εργαλείο αναπαράστασης του κώδικα Scratch και η εφαρμογή του στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής του WRO-Hellas

Αναστάσιος Λαδιάς, Φίλιππος Μελάς, Άννα Μακρυκώστα, Εμμανουήλ Οικονομάκης, Ευδοξία Ζαραλίκου, Μαρία Αναστασίου, Αναστασία Σπανοπούλου, Δημήτρης Κωσταγιάννης

Ένα MOOC για την εισαγωγή εκπαιδευτικών στην επιστήμη της μάθησης – Project IlluminatED

Θαρρενός Μπράτιτσης, Μιχάλης Ιωάννου, Αναστασία Μαζαράκη, Γεωργία Κηπουροπούλου

Διδασκαλία και μάθηση με το περιβάλλον της NetLogo, με έμφαση στις Φυσικές Επιστήμες

Αριστοτέλης Γκιόλμας, Άνθιμος Χαλκίδης, Αρτεμησία Στούμπα, Ελένη-Μαρία Βαλκάνου, Ειρήνη Χατζαρά, Δήμητρα - Ευθυμία Νταλούκα

Εισαγωγή στην Υπολογιστική Σκέψη και τον Διαγωνισμό Bebras - «Κάστορας» Ελλάδας

Γεώργιος Φεσάκης, Βασίλης Κόμης, Σταυρούλα Πραντσούδη, Αγγελική Δημητρακοπούλου, Κυπαρισσία Παπανικολάου

Εφαρμογές του λογισμικού επεξεργασίας ήχου Audacity σε πειράματα φυσικής

Παναγιώτης Λάζος, Αριστοτέλης Γκιόλμας, Αρτεμησία Στούμπα, Άνθιμος Χαλκίδης

Οι μαθητές εργάζονται σε περιβάλλον Arduino, σε ένα οργανωμένο παιδαγωγικό πλαίσιο και δημιουργούν τους δικούς τους «αισθητήρες»

Άνθιμος Χαλκίδης, Αρτεμησία Στούμπα, Αριστοτέλης Γκιόλμας, Παναγιώτης Λάζος, Ειρήνη Χαντζαρά, Ελένη-Μαρία Βαλκάνου, Δήμητρα-Ευθυμία Νταλούκα

Διδασκαλία στοιχείων Νανοτεχνολογίας μέσω της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας

Πανδώρα Δορούκα, Σταμάτης Παπαδάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Νικόλαος Ζαράνης

«Ζωντανεύοντας τη γειτονιά μου!»: Ένα παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας χώρου

Γεώργιος Γεωργιάδης, Δημήτριος Προύντζος, Φωτεινή Καραγιάννη