Η τρισδιάστατη σχεδίαση και εκτύπωση στην εκπαίδευση
Περίληψη
Η παραδοσιακή εκπαίδευση των επιστημών έχει βασιστεί σε συμβατικές μεθόδους όπως τα
σχολικά βιβλία, οι διαλέξεις, δισδιάστατες στατικές αναπαραστάσεις και τα εργαστηριακά
πειράματα με περιορισμένα αποτελέσματα όσον αφορά την πρόκληση του ενδιαφέροντος
των μαθητών για την επιστήμη, την επιστημονική σκέψη και τη σύνδεση με τον πραγματικό
κόσμο, την κοινωνία και τη μελλοντική τους σταδιοδρομία. Ωστόσο, η εισαγωγή της
τεχνολογίας γενικότερα και ειδικότερα της τρισδιάστατης μοντελοποίησης έχει φέρει
επανάσταση στις μεθόδους διδασκαλίας, προσφέροντας στους εκπαιδευτικούς ένα ισχυρό
εργαλείο για να εμπλουτίσουν την εκπαίδευση και να κάνουν την επιστήμη ενδιαφέρουσα
για τους μαθητές.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Μαΐδου Α., Τσιαστούδης Δ., Μπρισίμη Ά., Γιαλαβουζίδου Π., & Πολάτογλου Χ. (2024). Η τρισδιάστατη σχεδίαση και εκτύπωση στην εκπαίδευση. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 659–665. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/7350
- Ενότητα
- Articles