Ανοιχτό Εκπαιδευτικό Περιβάλλον με σκοπό την ανάπτυξη δεξιοτήτων στην Επιχειρηματικότητα

Περίληψη
Με την παρούσα εργασία επιχειρείται η αξιολόγηση του σχεδιασμού και της ανάπτυξης ενός
προγράμματος εκπαίδευσης επιχειρηματικής εκπαίδευσης και κουλτούρας με την ονομασία “Δράσεις
Επιχειρηματικότητας & Καινοτομίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς” στο Moodle, ως καλή πρακτική, για την
ανάπτυξη περιεχομένου επιχειρηματικότητας με τη μορφή ανοιχτού περιεχομένου μαθημάτων, σε
διαφορετικούς διεπιστημονικά κλάδους, στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς (ΠΠ). Για το σχεδιασμό
αξιοποιήθηκε το διδακτικό μοντέλο Τεχνολογικό Παιδαγωγικό Περιεχόμενο Γνώσης στην επιχειρηματική
εκπαίδευση ((Technological Pedagogical Content Knowledge framework for Entrepreneurship
Education: TPACK-EE). Το TPACK-ΕΕ αποτέλεσε τη μεθοδολογία του εκπαιδευτικού σχεδιασμού για την
υλοποίηση μιας σειράς μαθημάτων και σεμιναρίων αξιοποιώντας τους πυλώνες “τεχνολογικός
σχεδιασμός”, “παιδαγωγικός σχεδιασμός” και “σχεδιασμός περιεχομένου”. Τα πρώτα ευρήματα ήταν
αρκετά θετικά ενώ οι περαιτέρω συστάσεις θα βοηθήσουν στη βελτίωση του προγράμματος
επιχειρηματικότητας στην πράξη, αλλά και σε ένα διαφανές πλαίσιο διασφάλισης ποιότητας από την
εφαρμογή στο μέλλον για το ΠΠ.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Ρετάλης Σ., Παρασκευά Φ., Χονδροκούκης Γ., Τουρνά Μ., Κρομεντοπούλου Ε., & Πανά Ι. (2024). Ανοιχτό Εκπαιδευτικό Περιβάλλον με σκοπό την ανάπτυξη δεξιοτήτων στην Επιχειρηματικότητα. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 111–118. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/7257
- Ενότητα
- Articles