Νέες μορφές Εκπαιδευτικής και Παιδαγωγικής παρέμβασης με τη βοήθεια των Τ.Π.Ε. για την αντιμετώπιση προβλημάτων στα Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία
Περίληψη
Τα Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία σήμερα αποτελούν, περίπου, το 35% του συνολικού αριθμού των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ πριν από μια δεκαετία αποτελούσαν το 57,42%. Σύγχρονες μορφές παιδαγωγικής και εκπαιδευτικής παρέμβασης αξιοποιώντας τις Τ.Π.Ε., όπως η εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευση μέσω Τηλεδιδασκαλίας ή «Εικονικής Τάξης» μπορούν να βοηθήσουν στη διδασκαλία μαθημάτων, όπως των Ξένων Γλωσσών (που δεν διδάσκονται στο κανονικό-πρωινό πρόγραμμα) της Γλώσσας, των Μαθηματικών, κ.α.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Γούπος Θ., & Μπέτζελος Ν. (2024). Νέες μορφές Εκπαιδευτικής και Παιδαγωγικής παρέμβασης με τη βοήθεια των Τ.Π.Ε. για την αντιμετώπιση προβλημάτων στα Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία . Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 751–757. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/6606
- Ενότητα
- Articles