«Από το Εγώ στο Εμείς» και «από το Εμείς και οι Άλλοι, στο Εμείς Όλοι Μαζί» κατά την υλοποίηση του έργου AnimAμεΑ στην Τεχνομάθεια V

Δημοσιευμένα:
Απρ 26, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
πλαισιοθετημένη μάθηση ανοικτό αυθεντικό πρόβλημα κοινωνική ενσυναίσθηση
Περίληψη
Το Πρόγραμμα Τεχνομάθεια στοχεύει στην ενασχόληση των μαθητών με την τεχνολογική καινοτομία, δίνοντάς τους
τη δυνατότητα να μελετήσουν ένα πρωτότυπο τεχνολογικό έργο, συνδέοντας τις ενδοσχολικές γνώσεις με την
πραγματική ζωή. Σ΄ αυτό το πλαίσιο, η υλοποίηση του έργου AnimAμεΑ προσδοκά με όχημα την τεχνολογική
καινοτομία και αξιοποιώντας το αυθεντικό πλαίσιο μάθησης (πλαισιοθετημένη μάθηση) και την εμπλοκή των μαθητών
με ανοικτές δραστηριότητες (μέσα σε ένα συλλογικό – συνεργατικό περιβάλλον), πέρα από το μαθησιακό όφελος στο
γνωστικό αντικείμενο, να αποτελέσει και μέσο στήριξης της ολόπλευρης αγωγής των μαθητών ως κοινωνικά
ευαίσθητων πολιτών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Μαλλιάρα Π., Σαριδάκη Α., Νιάρρου Β., & Λαδιάς Α. (2024). «Από το Εγώ στο Εμείς» και «από το Εμείς και οι Άλλοι, στο Εμείς Όλοι Μαζί» κατά την υλοποίηση του έργου AnimAμεΑ στην Τεχνομάθεια V. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 020–025. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/6399
- Ενότητα
- Articles