ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΑΠO ΦΙΛΟΛΟΓΟ
Περίληψη
Πρόταση ενός άξονα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, κλάδου φιλολόγων (ΠΕ2), στην Παιδαγωγική και Μαθησιακή Αξιοποίηση Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Δήμου Χ. (2023). ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΑΠO ΦΙΛΟΛΟΓΟ . Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 107–116. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/6028
- Τεύχος
- 1o Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ
- Ενότητα
- Articles