Ψηφιακές εφαρμογές ως εργαλείο για τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών

Δημοσιευμένα:
Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
Εφαρμογές web 2.0 πληροφορία επιμόρφωση εκπαιδευτικών δημιουργικότητα επικοινωνία ανατροφοδότηση
Περίληψη
Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται η επιμόρφωση εκπαιδευτικών πάνω σε web 2.0 εφαρμογές και η εισαγωγή αυτών στη λογική όχι να παρέχουν τη γνώση αυτή καθαυτή, αλλά να την διευκολύνουν. Δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να δημιουργούν αυθεντικό υλικό για χρήση με τους μαθητές τους, αλλά και στους μαθητές να εκφράζονται μέσα από την χρήση των εφαρμογών. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί η αλληλεπίδραση ανάμεσα στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς ώστε να γίνεται ανταλλαγή ιδεών και πρακτικών. Αυτό το τελευταίο θεωρούμε ότι ήταν το μεγάλο κέρδος από αυτή την επιμόρφωση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Θεοφανέλλης Τ., & Σαμοθρακή Ι. (2022). Ψηφιακές εφαρμογές ως εργαλείο για τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 984–989. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/4155
- Ενότητα
- Articles