Συµπεράσµατα από τις επιδόσεις των µαθητών στις Πανελλαδικές εξετάσεις του µαθήµατος της Ανάπτυξης Εφαρµογών
Περίληψη
Τα στοιχεία της ανακοίνωσης αυτής βασίζονται σε 495 γραπτά µαθητών Γ’ Ενιαίου
Λυκείου στο µάθηµα της Ανάπτυξης Εφαρµογών σε Προγραµµατιστικό Περιβάλλον,
κατά τα σχολικά έτη 2000-2001 (225 γραπτά) 2001-2002 (225 γραπτά) και 2002-2003
(145 γραπτά). Η προέλευση των µαθητών είναι ο νοµός Αττικής και η βαθµολόγηση
έγινε στο Βαθµολογικό Κέντρο της Πάτρας.
Αξίζει να σηµειωθεί ότι οι επιδόσεις των συγκεκριµένων µαθητών, την κάθε µια
χρονιά, είναι αντίστοιχες τόσο µε αυτές του νοµού Αχαΐας (περίπου 1400 µαθητές ανά
χρονιά) όσο και πανελλαδικά (στατιστικά στοιχεία Υπ.Ε.Π.Θ.).
Κατά τη βαθµολόγηση των γραπτών έγινε παράλληλα µια αποτύπωση της
“συµπεριφοράς” των µαθητών καθώς και ανάλυση ανά ερώτηµα - υποερώτηµα κάθε
θέµατος.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Αθανασόπουλος ∆ηµήτρης, & Οικονόµου Γ. (2025). Συµπεράσµατα από τις επιδόσεις των µαθητών στις Πανελλαδικές εξετάσεις του µαθήµατος της Ανάπτυξης Εφαρµογών . Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 315–318. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/7872
- Ενότητα
- Articles