∆ιατήρηση και βελτίωση της εκπαιδευτικής αξίας του λογισµικού µέσω της κριτικής και της ανατροφοδότησής του στη τάξη : Η περίπτωση του «Λογισµικού ∆ικτύων» των ΤΕΕ.


Δημοσιευμένα: Απρ 27, 2025
Πέτρος Γκίνογλου
Ιωάννης Αποστολάκης
Περίληψη

Το εκπαιδευτικό λογισµικό πρέπει να αντιµετωπίζεται ευέλικτα, έτσι ώστε να αποδίδει
αποτελεσµατικά στην εκπαιδευτική διαδικασία πράγµα που µπορεί να συµβεί µόνο αν
βρίσκεται υπό διαρκή κριτική, αλλά και διαµόρφωση, µέσα στη τάξη από τους
καθηγητές και τους µαθητές.
Στην εισήγηση αυτή επιχειρούµε την άµεση κριτική στη τάξη, της θεµατικής ενότητας
«Τοπικά δίκτυα» του «Λογισµικού ∆ικτύων» µέσα από τα εκπαιδευτικά σενάρια που
προτείνονται από την οµάδα ανάπτυξης του λογισµικού (Αξαρίδου, 2002), καθώς και
την ανατροφοδότηση της διδακτικής διαδικασίας µε τα συµπεράσµατα της κριτικής
αυτής. Το «Λογισµικό ∆ικτύων» προτείνεται από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ως το
κατάλληλο λογισµικό προσοµοίωσης που θα µπορούσε να χρησιµοποιηθεί στην
εκπαιδευτική διαδικασία του µαθήµατος «Μετάδοση δεδοµένων και δίκτυα
υπολογιστών» (Τσιλιγκιρίδης κ.α., 2000) του τοµέα Πληροφορικής και ∆ικτύων των
ΤΕΕ.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles