Επαυξημένη πραγματικότητα στην επικοινωνία μάρκετινγκ και τη διαφήμιση: Μια εμπειρική έρευνα για την προώθηση ισοτόπων οργανισμών


Δημοσιευμένα: Μαρ 3, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
επαυξημένη πραγματικότητα εικονική πραγματικότητα ψηφιακό μάρκετινγκ επικοινωνία εκπαίδευση προπτυχιακοί φοιτητές εμπειρίες
Μαριάννα Κιτσοπούλου
Γεώργιος Λάππας
Αλέξανδρος Κλεφτοδήμος
Περίληψη



Η ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ θεωρείται ένας κορυφαίος τρόπος για τις εταιρείες να προωθούν και να προσθέτουν αξία στην εμπειρία των πελατών (Grudzewski, et al., 2018). Επιπλέον, οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν μεταμορφώσει την ικανότητα των επιχειρήσεων να επικοινωνούν με τους πελάτες τους και να προωθούν τις προσφορές τους. Δύο αναδυόμενες τεχνολογίες, στο πλαίσιο αυτό, περιλαμβάνουν την εικονική πραγματικότητα (VR) και την επαυξημένη πραγματικότητα (AR) (De Regt et al., 2020). Η δημοτικότητα αυτών των τεχνολογιών αυξάνεται τα τελευταία χρόνια λόγω της ικανότητάς τους να μεταμορφώνουν το επιχειρηματικό περιβάλλον και να διαδίδουν συναρπαστικά πληροφορίες μεταξύ διαφορετικών καναλιών (Jung & tom Dieck, 2018). Με την διείσδυση των τεχνολογιών επαυξημένης πραγματικότητας στο επιχειρηματικό περιβάλλον προκαλεί ενδιαφέρον η αξιοποίηση τους από οργανισμούς στο πλαίσιο προώθησης των ιστοτόπων τους. Η παρούσα εργασία μελετά την ενσωμάτωση της τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας στο μείγμα επικοινωνίας μάρκετινγκ ενός οργανισμού τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με στόχο την μελέτη της εμπειρίας χρηστών από την αλληλεπίδρασή τους με τον ιστότοπο του οργανισμού μέσω εφαρμογής AR για κινητά τηλέφωνα που δημιουργήθηκε από τους ερευνητές.




Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • cclabs2
Αναφορές
Camilleri, M. A. (2020, January 18). Higher Education Marketing Communications in the Digital Era. Social Science Research Network. https://ssrn.com/abstract=3521848
de Regt, A., Barnes, S. J., &Plangger, K. (2020). The virtual reality value chain. Business Horizons, 63(6), 737–748. https://doi.org/10.1016/j.bushor.2020.08.002
Feng, Y., & Mueller, B. (2018). The State of Augmented Reality Advertising Around The Globe: A Multi-Cultural Content Analysis. Journal of Promotion Management, 25(4), 453–475. https://doi.org/10.1080/10496491.2018.1448323
Feng, Y., & Xie, Q. (2018). Measuring the content characteristics of videos featuring augmented reality advertising campaigns. Journal of Research in Interactive Marketing, 12(4), 489–508. https://doi.org/10.1108/jrim-01-2018-0027
Grudzewski, F., Awdziej, M., Mazurek, G., & Piotrowska, K. (2018). Virtual reality in marketing communication – the impact on the message, technology and offer perception – empirical study. Economics and Business Review, 4(18)(3), 36–50. https://doi.org/10.18559/ebr.2018.3.4
Jung, Τ., & tom Dieck, M. C. (Eds.). (2018). Augmented Reality and Virtual Reality: Empowering Human, Place, Business. Springer International Publishing. https://doi.org/10.1007/978-3-319-64027-3
Peruta, A., & Shields, A. B. (2018). Marketing your university on social media: a content analysis of Facebook post types and formats. Journal of Marketing for Higher Education, 28(2), 175–191. https://doi.org/10.1080/08841241.2018.1442896
Scholz, J., & Smith, A. N. (2016). Augmented reality: Designing Immersive Experiences That Maximize Consumer Engagement. BusinessHorizons, 59(2), 149–161. https://doi.org/10.1016/j.bushor.2015.10.003