Τόμ. 9 Αρ. 5Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης

Δημοσιευμένα: 2017-12-21

Ο Οπτικός Γραμματισμός Μέσω του Μοντέλου Salmon στην εξ Αποστάσεως Συμπληρωματική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

ΕΥΑΝΘΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΟΝΤΟΓΟΥΡΗ, ΣΤΑΜΑΤΙΑ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΤΡΕΤΣΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΗΛΙΩΤΗΣ, ΜΙΧΑΗΛ ΤΕΡΕΖΑΚΗΣ, ΑΛΙΒΙΖΟΣ ΣΟΦΟΣ

Ηλεκτρονική μάθηση: η πολυσημία και πολυπλοκότητα της έννοιας

ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΘΩΜΑΣ ΜΑΚΡΗ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ

Η αναγκαιότητα ανάπτυξης συστημάτων υποστήριξης στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Βασικά ζητήματα και καλές πρακτικές

Αντώνης Λιοναράκης, Άννα Αποστολίδου, Ευαγγελία Μανούσου, Έφη Λιγούτσικου, Βασιλική Ιωακειμίδου, Σοφία Παπαδημητρίου, Αντωνία-Μαρία Χαρτοφύλακα, Μαριάννα Σταμάτη

Η συνεργατική μάθηση ως εργαλείο υποστήριξης φοιτητών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Αντώνης Λιοναράκης, Βασίλειος Βερύκιος, Μαρία Νιάρη, Κυριακή Σφακιωτάκη, Αθανασία Αγγέλη, Γεωργία Τζήλου, Σπυρίδων Σιάκας, Ηλίας Σταυρόπουλος