Τόμ. 7 Αρ. 2A (2013): Μεθοδολογίες Μάθησης
Άρθρα
Απόψεις φοιτητών και εκπαιδευτικών για την ηλεκτρονική μάθηση και τα Webinars
Ευγενία Τόκη, Αθανάσιος Σύψας, Αποστολία Παγγέ, Τζένη Παγγέ
Το Φαινόμενο του Πυγμαλίωνα, η επίδρασή του στη μαθησιακή διαδικασία και η διδακτική του αξιοποίηση
Μαρία Νιάρη, Ευαγγελία Μανούσου
Νέο πρόγραμμα σπουδών στο Νηπιαγωγείο: ερμηνευτική προσέγγιση των στοιχείων της παιδαγωγικής του Κριτικού Γραμματισμού
Ελένη Τουρκοχωρίτη, Έλενα Γρίβα
Πολιτική και εκπαίδευση, εκπαίδευση και πολιτική: Η «συνομιλία» του Κριτικού Γραμματισμού με την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ιωάννα Κατσούλη, Μαρία Κουτσούμπα
Χαρακτηριστικά Επιτυχίας Εκπαιδευομένων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Πρόταση πρακτικής εφαρμογής στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ)
Αδαμαντία Σπανακά, Aσπασία Θεοδοσίου
Σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Καταγραφή και συζήτηση μίας βιβλιογραφικής επισκόπησης
Ανθία Mίμινου, Αδαμαντία Σπανακά
Οι Διαδικτυακές Κοινότητες Μάθησης και Κατευθύνσεις για τη Βιωσιμότητά τους
Ιωάννα Βουλγαρίδου, Κυριαζής Χατζηγιαννάκης
Η σχέση της ετοιμότητας για αυτοκατευθυνόμενη μάθηση των φοιτητών/τριών του Ε.Α.Π., με την ικανοποίηση από την μαθησιακή τους εμπειρία
Αναστάσιος Μίχης, Ιωάννης Γκιόσος
Η χρήση και η χρησιμότητα των διαδικτυακών μαθησιακών κοινοτήτων για τη μαθησιακή διεργασία
Ελένη Μελίδου, Μαρία Αυγερινού
Action Research on Using Flipped Classroom Principles to Teach Upper High School Biology
Alexandra Kouloumbaritsi, Eva Dimitroglou, Evangelia Mavrikaki, Dia Galanopoulou
Η σπουδάστρια στο ΕΑΠ. Εμπόδια στη φοίτηση και η αντιμετώπισή τους
Παρασκευή Βασάλα, Ειρήνη Κονταρίδου
A pilot e-tutoring program for first and second grade students of lower secondary education (Gymnasio)
Spyros Doukakis, Cleo Koutroumpa, Theodora Chira, Georgia Michalopoulou
Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι και Ανοικτά Μαθήματα στην Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση
Σοφία Παπαδημητρίου, Αντώνης Λιοναράκης