Η διαδικτυακή εκπαίδευση, οι δυνατότητες και οι προϋποθέσεις εφαρμογής της Μελέτη περίπτωσης: η διαδικτυακή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από το Διορθόδοξο Κέντρο της Εκκλησίας της Ελλάδος


Δημοσιευμένα: Ιουν 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
Διαδικτυακή εκπαίδευση επιμόρφωση εκπαιδευτικών κριτήρια ποιότητας και αξιολόγηση
Ιωάννα Κομνηνού
Περίληψη

Η διαδικτυακή εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται δυναμικά και συνδέεται με την εφαρμογή των πρόσφατων μαθησιακών θεωριών αλλά και τις αρχές της δια βίου εκπαίδευσης. Η εφαρμογές της διαδικτυακής διδασκαλίας και μάθησης, για να είναι αποτελεσματικές, θα πρέπει να πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια ποιότητας και να λειτουργούν στο πλαίσιο εμπεριστατωμένων ερευνών των αναγκών της ομάδας στόχου. Επιπλέον, θα πρέπει να περιλαμβάνουν μια σειρά διδακτικών προσεγγίσεων και πρακτικών εφαρμογών. Το Διορθόδοξο Κέντρο της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την αιγίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ανέλαβε την πρωτοβουλία εκπόνησης προγράμματος επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα που αφορούν τις Νέες Τεχνολογίες και τις πιο πρόσφατες παιδαγωγικές θεωρίες. Το πρόγραμμα επιμόρφωσης ακολουθεί τις βασικές αρχές και τις παιδαγωγικές μεθόδους ανάπτυξης ενός τέτοιου περιβάλλοντος, περιλαμβάνει 3 στάδια και υπολογίζεται ότι οι συμμετοχές των εκπαιδευτικών σε αυτό θα ξεπεράσουν τις 3.000.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα