Το Προφίλ του Εκπαιδευτή Ηλεκτρονικής Μάθησης και ο Ρόλος του στη Μαθησιακή Διαδικασία


Δημοσιευμένα: Ιουν 9, 2016
Παρασκευή Βασάλα
Μαρία-Ήρα Στεφάτου
Περίληψη

Αντικείμενο της έρευνας ήταν η διερεύνηση του προφίλ του εκπαιδευτή ηλεκτρονικής μάθησης σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων και η συμβολή του στη μαθησιακή διαδικασία. Οι στόχοι ήταν να αποτυπωθεί το προφίλ του εκπαιδευτή ηλεκτρονικής μάθησης στην Ελλάδα, η συμβολή του στην επιτυχή υλοποίηση των προγραμμάτων, η καταγραφή των  επιμορφωτικών του αναγκών καθώς και οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην υλοποίηση των προγραμμάτων ηλεκτρονικής μάθησης.

Προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της έρευνας, πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις με εκπαιδευτές ηλεκτρονικής μάθησης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτές ηλεκτρονικής μάθησης έχουν ρόλους και αναπτύσσουν δεξιότητες, κάποιες από τις οποίες προσιδιάζουν σε αυτές των συμβατικών εκπαιδευτών. Το τεχνολογικό περιβάλλον όμως στο οποίο δραστηριοποιούνται, τους υποχρεώνει να διαφοροποιήσουν τους παραδοσιακούς ρόλους που γνωρίζουν και να καλλιεργήσουν νέες δεξιότητες για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της ηλεκτρονικής μάθησης
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα