| More

PRO-SKILLS: Ευρωπαϊκό πρόγραμμα καλής πρακτικής στη διά βίου μάθηση

Views: 1345 Downloads: 732
Ελένη ΒΛΑΧΟΥ, Αναστασία ΛΑΦΑΡΑ

Περίληψη


Αρχικά επιχειρείται μια συνοπτική αναφορά στις προσεγγίσεις της διά βίου μάθησης κυρίως σε συνάρτηση με την ιστορική εξέλιξη της έννοιας και τη στοχοθεσία σε ευρωπαϊκό επίπεδο.  Ακολουθεί μια συνοπτική περιγραφή του εκπαιδευτικού προγράμματος PRO-SKILLS, που πραγματοποιήθηκε σε χώρες της Ευρώπης. Εφαρμόστηκε σε κοινωνικά αποκλεισμένα άτομα, κυρίως μετανάστες, τόσο σε επίπεδο πρόληψης και ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης υγιών ατόμων όσο και σε επίπεδο απεξάρτησης  εξαρτημένων ατόμων.

Περιγράφεται εν συντομία το θεωρητικό πλαίσιο, που αφορά στη διά βίου μάθηση και τις σημαντικές δεξιότητες που απαιτούνται για την επίτευξή της. Επισημαίνονται οι στόχοι και το εκπαιδευτικό περιεχόμενο, ενώ στη συνέχεια περιγράφονται συνοπτικά τα τέσσερα πιλοτικά σχήματα που εφαρμόστηκαν στην Ουγγαρία, την Ελλάδα και σε δύο πόλεις της Γερμανίας.

Τέλος, προσεγγίζεται κριτικά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα PRO-SKILLS με επιστημονικά επιχειρήματα, που αφορούν τόσο στο θεωρητικό επίπεδο όσο και στο επίπεδο πρακτικής εφαρμογής του και διατυπώνονται ακολούθως προτάσεις για περαιτέρω βελτίωση και αξιοποίησή του σε νέα περιβάλλοντα εφαρμογής.  


Πλήρες Κείμενο:

Χωρίς τίτλο


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.529

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.