| More

Γεφυρώνοντας τη γεωγραφική απόσταση ανάμεσα σε δύο απομακρυσμένα σχολεία με παράλληλη επέκταση της συνεργασίας μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών εκτός σχολικού χρόνου μέσω πλατφόρμας μάθησης – μια μελέτη περίπτωσης

Views: 516 Downloads: 278
Αλέξανδρος ΚΟΦΤΕΡΟΣ, Α. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ, Αντώνης ΣΚΕΛΛΑΣ, Άννα ΚΡΑΣΣΑ

Περίληψη


Τα Δημοτικά Σχολεία Ελλάδας και Κύπρου μοιράζονται τα ίδια βιβλία στο Γλωσσικό μάθημα. Η πραγματικότητα όμως της Κύπρου και το περιβάλλον στο οποίο ζουν οι μαθητές είναι αρκετά διαφορετικό από το αντίστοιχο περιβάλλον της Ελλάδας. Μέσα από μια πλατφόρμα μάθησης, οι μαθητές δύο σχολείων (Κύπρου και Ελλάδας) συνεργάστηκαν σε κοινά μαθήματα του Αναλυτικού Προγράμματος στο Γλωσσικό Μάθημα, με παράλληλη συνεργασία και επαφή με τον εκπαιδευτικό ακόμη και εκτός ωραρίου λειτουργίας του σχολείου. Δύο σχολεία ήρθαν σε επαφή κάνοντας χρήση εργαλείων σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας. Γονείς συμμετείχαν ενεργά στην πλατφόρμα μέσα από πρόγραμμα επιμόρφωσης σχετικά με το παιδί και τη σχέση του με το διαδίκτυο. Τέλος η πλατφόρμα έγινε χώρος για εξ αποστάσεως συμμετοχή συναδέλφων σε επιμορφωτικά προγράμματα. 


Πλήρες Κείμενο:

Χωρίς τίτλο


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.526

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.