| More

Η Τηλεδιάσκεψη στην υπηρεσία της συνεργατικής οικοδόμησης της γνώσης και της διαθεματικής προσέγγισης. Από τη Θεωρία στην Πράξη: «ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2009: Περιβάλλον – Μεσόγειος Θάλασσα- Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας».

Views: 275 Downloads: 132
Παναγιώτης ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ, Ευαγγελία ΜΑΝΟΥΣΟΥ, Γιώργος ΦΙΛΙΠΠΟΥΣΗΣ, Σπύρος ΣΙΑΚΑΣ, Νεκτάριος ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ, Αριστόκριτος ΤΟΜΑΖΙΝΑΚΗΣ, Παναγιώτα ΓΚΙΖΑ, Ελένη ΜΑΣΤΟΡΑΚΗ, Αντώνης ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ, Δέσποινα ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, Λάμπρος ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ

Περίληψη


Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται το πλαίσιο σχεδιασμού και υλοποίησης διαδραστικών εκπαιδευτικών τηλεδιασκέψεων με στόχο την συνεργατική οικοδόμηση των γνώσεων και την διαθεματική προσέγγιση περιβαλλοντικών ζητημάτων.  Στο πλαίσιο του προγράμματος «ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2009», τη σχολική περίοδο 2008-2009, 120 μαθητές  και 9 δάσκαλοι από την Αθήνα, την Αίγινα, την Σούδα και την Κίσσαμο Χανίων σχεδιάζουν και υλοποιούν συνεργατικές δραστηριότητες μάθησης από απόσταση μέσω τηλεδιάσκεψης. Με την βοήθεια  της προτεινόμενης μεθοδολογίας  μαθητές και δάσκαλοι των συνεργαζόμενων σχολείων διερευνούν, ανακαλύπτουν   και οικοδομούν συνεργατικά τις γνώσεις τους σε θέματα που σχετίζονται με το περιβάλλον, τη Μεσόγειο Θάλασσα και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Φορείς Υλοποίησης του προγράμματος «ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2009» είναι το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστήμιου Κρήτης και  το Διδασκαλείο Δ.Ε. «Μαρία Αμαριώτου» (http://www.edc.uoc.gr/~odysseas/ ). 

 

 




DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.503

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.