| More

Επίδραση της τηλεδιάσκεψης στη μαθησιακή διαδικασία του Ε.Α.Π. Απόψεις φοιτητών και ΣΕΠ των ΘΕ ΕΚΠ 65 –ΕΚΕ 50

Views: 374 Downloads: 838
Ευάγγελος ΜΗΛΙΩΡΙΤΣΑΣ, Ειρήνη ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ

Περίληψη


Στην εισήγηση αυτή επιχειρείται να σκιαγραφηθεί η αξιοποίηση της τηλεδιάσκεψης στην εξ αποστάσεως εκπαιδευτική διαδικασία. Η διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών και των ΣΕΠ του ΕΑΠ, υλοποιήθηκε ποιοτικά και σχεδιάστηκε να απαντήσει στο καίριο ερώτημα: «πώς η τηλεδιάσκεψη μπορεί, ως εργαλείο επικοινωνίας και μάθησης, να προσθέσει αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία του ΕΑΠ;» Για το σκοπό της έρευνας πραγματοποιήθηκαν 14 συνεντεύξεις 7 από φοιτητές/φοιτήτριες  και 7 από καθηγητές /καθηγήτριες Συμβούλους (ΣΕΠ) των ΘΕ ΕΚΠ 65 & ΕΚΕ 50 και η στοχευμένη επιλογή της ποιοτικής διερεύνησης αποσκοπούσε μέσα από την αμεσότητα της επικοινωνίας του συνεντευκτή με τα ερωτώμενα πρόσωπα. Η τηλεδιάσκεψη ως δυναμικό και ευέλικτο μαθησιακό σύστημα  μπορεί να τοποθετηθεί παράλληλα με τα υπάρχοντα και είναι δυνατόν να αξιοποιηθεί μεταξύ φοιτητών, ανάμεσα σε φοιτητές-καθηγητές και για συνεργασίες  ΣΕΠ. Επιπλέον η συμπληρωματική της χρήση δρα ενισχυτικά στη λειτουργία των ομαδικών συμβουλευτικών συναντήσεων. Από την έρευνα και σύμφωνα με τις απόψεις του δείγματος που συμμετέχει σε αυτή, προκύπτει, ότι για τους εμπλεκόμενους στη διδακτική πράξη και τη μαθησιακή πορεία, η τηλεδιάσκεψη ως μορφή αμφίδρομης επικοινωνίας, μπορεί να ενισχύει την επικοινωνία και τη μάθηση προς όφελος του διδασκομένου και να υποστηρίξει το καθοδηγητικό έργο του διδάσκοντα. Ο ρόλος του καθηγητή-συμβούλου γίνεται πιο απαιτητικός και είναι ο ρυθμιστής του μέσου με τις προϋποθέσεις οι οποίες απαιτούνται. Η τηλεδιάσκεψη έρχεται να λειτουργήσει συμπληρωματικά με τις ΟΣΣ και προς όφελος των απόντων αυτής.


Πλήρες Κείμενο:

Χωρίς τίτλο


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.470

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.