Η υποστήριξη των αποφοίτων του μεταπτυχιακού προγράμματος «Σπουδές στην Εκπαίδευση» του ΕΑΠ από το εργασιακό τους περιβάλλον κατά τη διάρκεια των σπουδών τους


Δημοσιευμένα: Ιουν 9, 2016
Παρασκευή ΒΑΣΑΛΑ
Περίληψη

Αντικείμενο της εργασίας ήταν να διερευνήσει κατά πόσο το εργασιακό περιβάλλον  υποστηρίζει τους εργαζόμενους που σπουδάζουν εξ αποστάσεως. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το ακαδημαϊκό έτος 2005-2006 στους αποφοίτους του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Σπουδές στην Εκπαίδευση» του ΕΑΠ με ερωτηματολόγιο που περιλάμβανε ανοικτές και κλειστές ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η υποστήριξη από το εργασιακό περιβάλλον κατά τη διάρκεια των σπουδών ήταν μικρή. Οι φοιτητές θεωρούν ότι το εργασιακό περιβάλλον ως επί το πλείστον δεν έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις σπουδές τους. Επίσης θεωρούν ότι αντιμετώπισαν δυσκολίες, κυρίως ψυχολογικής φύσης αφού βίωναν καχυποψία, ζήλια και αδιαφορία παράλληλα με την έντονη αμφισβήτηση της ποιότητας των σπουδών και της αναγνώρισης του τίτλου. Αντιμετώπισαν τις δυσκολίες με επιμονή στην εκπλήρωση των στόχων τους, και με τη στήριξη που είχαν από την οικογένειά τους. Το ΕΑΠ θα μπορούσε να πάρει ορισμένα μέτρα όπως π.χ. να δημιουργήσει σύντομο ενημερωτικό υλικό για το εργασιακό περιβάλλον, το οποίο να αφορά τις σπουδές, τις υποχρεώσεις των φοιτητών, τις άδειες που δικαιούνται, τη σημασία  που έχει η υποστήριξη των φοιτητών από την εργασία τους κ.λπ. 

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα