Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και εργαστηριακές δραστηριότητες στις Φυσικές Επιστήμες
Περίληψη
Μια σημαντική ανησυχία στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι πώς να υπερνικήσει τα προβλήματα που συνδέονται με την εργαστηριακή άσκηση στις Φυσικές Επιστήμες. Σκοπός της εργασίας λοιπόν, είναι να παρουσιάσει τους τρόπους και τα εκπαιδευτικά μέσα που χρησιμοποιούν τα εξ αποστάσεως ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, προκειμένου να επιτύχουν την εργαστηριακή εκπαίδευση των σπουδαστών τους, στις Φυσικές Επιστήμες. Στην εισήγηση αυτή τονίζεται η σημαντικότητα της παροχής εργαστηριακής άσκησης στους σπουδαστές των προγραμμάτων αυτών και περιγράφονται οι εναλλακτικοί τρόποι εργαστηριακής εκπαίδευσης. Τέλος επισημαίνονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των εναλλακτικών τρόπων εξ αποστάσεως εργαστηριακής εκπαίδευσης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Τμήμα Β
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).