| More

Η εξ αποστάσεως μάθηση μέσα από τις ραδιοφωνικές τάξεις του εκπαιδευτικού ιδρύματος Radio ECCA

Views: 331 Downloads: 155
Παρασκευή Βασάλα, Άννα Μιχαλά

Περίληψη


Στην εργασία αυτή διερευνώνται τα χαρακτηριστικά των ραδιοφωνικών τάξεων στο εκπαιδευτικό ίδρυμα ενηλίκων Radio ECCA, οι μαθησιακές διεργασίες που λαμβάνουν χώρα στις ραδιοφωνικές τάξεις καθώς και οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι σπουδαστές. Η έρευνα ακολούθησε τις αρχές ενός ποιοτικού σχεδιασμού και τα εργαλεία συλλογής των ερευνητικών δεδομένων ήταν ερωτηματολόγιο ανοικτών ερωτήσεων. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε από όλους τους "ραδιοφωνικούς" δασκάλους του ιδρύματος, 20 άτομα συνολικά. Για την επεξεργασία των αποτελεσμάτων ακολουθήθηκε η μέθοδος της ανάλυσης περιεχομένου. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα χαρακτηριστικά των ραδιοφωνικών τάξεων και οι μαθησιακές διεργασίες συνάδουν με αυτά μιας ποιοτικής εξ αποστάσεως εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ωστόσο οι σπουδαστές αντιμετωπίζουν δυσκολίες, οι σπουδαιότερες από τις οποίες οφείλονται στην παρακολούθηση των ραδιοφωνικών τάξεων, οι οποίες εκπέμπονται σε συγκεκριμένες ώρες, καθώς και σε τεχνικά προβλήματα στην ακρόαση των ραδιοφωνικών τάξεων, ιδιαίτερα για εκείνους που ζουν σε γεωγραφικές περιοχές, όπου το ραδιοφωνικό σήμα είναι αδύναμο.

Λέξεις κλειδιά


ραδιόφωνο, ραδιοφωνικές τάξεις, Radio ECCA, εκπαιδευτικό υλικό, μάθηση

Πλήρες Κείμενο:

PDF (English) PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.20

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.