To ΜOOC or not to MOOC? Tαξιδεύοντας καινοτόμα στη γνώση με ένα ΜOOC του Mathesis


Δημοσιευμένα: Δεκ 21, 2017
Λέξεις-κλειδιά:
MOOC Μathesis μαθησιακή εμπειρία δια βίου μάθηση
Χάριετ Σπάλα
Αδαμαντία Κωνστναίνος Σπανακά
Περίληψη

Το κείμενο αυτό συζητά βασικές πτυχές και διαδικασίες ενός MOOC, δηλαδή, ενός Μαζικού Ανοικτού Διαδικτυακού Μαθήματος, με αφορμή την καταγραφή του γνωστικού ταξιδιού μιας εκπαιδευομένης σε ένα MOOC του Κέντρου Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων ‘Mathesis’.

Tαυτόχρονα, προσπαθεί να αναδείξει τις παιδαγωγικές αρχές που διευκόλυναν την εκπαιδευόμενη σε αυτή τη συναρπαστική πορεία της προς την αέναη γνώση.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Τμήμα Β
Αναφορές
Leontyev, L. & Baranov, D. (2013) Massive Open Online Courses in Chemistry: A Comparative
Overview of Platforms and Features. Journal of Chemical Education, Vol 90, pp. 1533−1539.
Πάντικ, Η. (2017). Τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCs) στη
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Δυνατότητες και Προοπτικές στην Ελλάδα. (Αδημοσίευτη Μεταπτυχιακή Εργασία). Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Πάτρα.
Yousef, A. M. F., Chatti, M. A., Schroeder, U. & Wosnitza, M. (2015). A Usability
Evaluation of a Blended MOOC Environment: An Experimental Case Study. International Review of Research in Open and Distributed Learning. Volume 16, Number 2.
Yuan L., & Powell, S. (2013). MOOCs and Open Education: Implications for Higher
Education. UK: JISC CETIS. Ανακτήθηκε 20 Aυγούστου, 2017, από