Αξιολόγηση της Απόδοσης των Σπουδαστών μέσω Ταμπλό Εκπαιδευτικών Δεδομένων


Δημοσιευμένα: Dec 21, 2017
Λέξεις-κλειδιά:
Πίνακες Οργάνων στην Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων Εξόρυξη Δεδομένων Προσωποποιημένη Μάθηση Μεγάλης Κλίμακας Δεδομένα Προσαρμοσμένα Περιβάλλοντα Μάθησης
Christoforos V. Karachristos
Fotis Lazarinis
Elias C. Stavropoulos
Vassilios S. Verykios
Περίληψη

Στο σημερινό ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον, πολλές και διαφορετικές εφαρμογές παράγουν ένα τεράστιο όγκο δεδομένων, τα οποία συνήθως αναφέρονται ως μεγάλα δεδομένα. Τα συστήματα Επιχειρηματικής Ευφυίας και Ανάλυσης εφαρμόζονται όλο και περισσότερο από τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα για την παρακολούθηση σύνθετων δεδομένων σε Ταμπλό και την αποτελεσματική υποστήριξη λήψης αποφάσεων. Τα Επιχειρησιακά Ταμπλό, ως πλήρη συστήματα εκτέλεσης πληροφοριών, επιτρέπουν την 

SECTION A: theoretical papers, original research and scientific articles 102 

εξέταση των επιχειρηματικών επιδόσεων προς καθορισμένους στόχους, σε ένα οπτικό διαδραστικό περιβάλλον. Τα ιδρύματα της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης εφαρμόζουν παρόμοιες μεθοδολογίες για τη διαχείριση της έκρηξης εκπαιδευτικών δεδομένων χρησιμοποιώντας τεχνικές εξόρυξης δεδομένων και απεικόνισης. Η έλλειψη καθημερινής ανάλυσης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και η καθυστέρηση στην άμεση παρουσίαση κρίσιμων πληροφοριών, περιορίζουν τις πρόωρες αποφάσεις των εκπαιδευτικών. Με την εμφάνιση των Ταμπλό Ανάλυσης Εκπαιδευτικών Δεδομένων ως ένα πλήρες σύστημα μέτρησης, συλλογής, ανάλυσης και ταυτόχρονης απεικόνισης ζωτικών γνώσεων σε ένα προσαρμόσιμο περιβάλλον εργασίας, παρέχεται στους διδάσκοντες η έγκαιρη επίγνωση της τρέχουσας προόδου των φοιτητών. Η μελέτη αυτή διερευνά συγκεκριμένα LAD στην πλατφόρμα Moodle, καθώς τα εφαρμόζει σε ένα σεμινάριο που προσφέρεται από το Εργαστήριο Μεθοδολογίας και Τεχνολογίας Εκπαιδευτικού Περιεχομένου στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και απεικονίζει τα ευρήματα της παρακολούθησης των αλληλεπιδράσεων των φοιτητών. Η συμβολή της εργασίας αφορά την ενίσχυση της λήψης αποφάσεων από τους εκπαιδευτικούς και τον αυτο-προβληματισμό των φοιτητών παρακολουθώντας τη δραστηριότητά τους και παρέχοντας εγκαίρως ακριβή ανατροφοδότηση.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα