Ελληνική μουσική και πολιτισμός στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση


Δημοσιευμένα: Δεκ 21, 2017
Λέξεις-κλειδιά:
Ελλάδα μουσική πολιτισμός εκπαίδευση εξ αποστάσεως μάθηση
Νικόλαος Πουλάκης
Περίληψη

Στην ανακοίνωση παρουσιάζεται λεπτομερώς το καινοτόμο πρόγραμμα e-learning «Ελληνικός μουσικός πολιτισμός και εκπαίδευση», το οποίο υλοποιείται ήδη από το 2011 από το Εργαστήριο Εθνομουσικολογίας και Πολιτισμικής Ανθρωπολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και αποτελεί πρωτοποριακό έργο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην ελληνική μουσική και τον πολιτισμό.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Τμήμα Β
Βιογραφικό Συγγραφέα
Νικόλαος Πουλάκης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Τμήμα Μουσικών Σπουδών - Ειδικό Τεχνικό Εργαστηριακό Προσωπικό

Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών - Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό

Αναφορές
Albert, D. J. (2015). Social media in music education: Extending learning to where students “live”. Music Educators Journal, 102(2): 31-38.
Birch H. J. S. (2017). Potential of SoundCloud for mobile learning in music education: A pilot study. International Journal of Mobile Learning and Organisation, 11(1): 30-40.
Dagnino, F. M., Ott, M. & Pozzi, F. (2015). Addressing key challenges in intangible cultural heritage education. International Journal of Heritage in the Digital Era, 4(2), 193-207.
Digolo, B. A., Andang’o, E. A. & Katuli, J. (2011). E-learning as a strategy for enhancing access to music education. International Journal of Business and Social Science, 2(11), 135-139.
Edmundson, A. (2007). Globalized e-learning cultural challenges. Hershey & London: Information Science Publishing.
Erol, C. Ç. (2015). New approaches in art education: Moodle learning and content management system based art education. Global Journal of Arts Education, 5(2), 67-71.
Ferrari, M. (2016). Lifelong learning in artistic context mediated by advanced technologies. Universal Journal of Educational Research, 4(3): 475-482.
Goold, A., Coldwell, J. & Craig, A. (2010). An examination of the role of the e-tutor. Australasian Journal of Educational Technology, 26(5), 704-716.
Gruber, M. R. (2009). The role of e-learning in arts and cultural heritage education. Στο V. Hornung-Prähauser & M. Luckmann (Επιμ.), Creativity and innovation competencies in the web (σσ. 343-350). Salzburg: Salzburg Research Forschungsgesellschaft.
Kenny, A. (2013). “The Next Level”: Investigating teaching and learning within an Irish traditional music online community. Research Studies in Music Education, 35(2): 239-253.
Kuo, C.-W. (2012). Evaluation of e-learning effectiveness in culture and arts promotion: The case of cultural division in Taiwan. Journal of Information Technology and Application in Education, 1(1), 9-18.
Lawton, P. H. (2008). Balancing act: Bridging the traditional and technological aspects of culture through art education. Forum on Public Policy Online, 2007(3). Ανακτήθηκε 12 Αυγούστου 2017 από: http://forumonpublicpolicy.com/archivesum07/lawton.pdf
Lee, W. W. & Owens, D. L. (2000). Multimedia-based instructional design: Computer-based training, web-based training and distance broadcast training, performance-based solutions. San Francisco: Pfeiffer.
Perry, B. & Edwards, M. (2010). Creating a culture of community in the online classroom using artistic pedagogical technologies. Στο G. Veletsianos (Επιμ.), Emerging technologies in distance education (pp. 129-151). Edmonton: Athabasca University Press.
Ruokonen, I. & Ruismäki, H. (2016). E-learning in music: A case study of learning group composing in a blended learning environment. Procedia: Social and Behavioral Sciences, 217, 109-115.
Waldron, J. (2012). Narratives from a virtual place: A cyber ethnographic case study of music learning in one online music “community of practice”. Στο S. A. O’Neill (Επιμ.), Personhood and music learning: Connecting perspectives and narratives (σσ. 72-92). Waterloo: Canadian Music Educators’ Association.
Zhao, P., Sintonen, S. & Kynäslahti, H. (2015). The pedagogical functions of arts and cultural-heritage education with ICTs in museums: A case study of FINNA and Google Art Project. International Journal of Instructional Technology and Distance Learning, 12(1), 3-15.