| More
Πολιτικές Σύνταξης

Θεματική περιοχή και Περιεχόμενο

  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού
  • Εκπαιδευτικές ταινίες μικρού μήκους - παραγωγή και αξιοποίηση
  • Καινοτόμες εκπαιδευτικές εφαρμογές στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση 
  • Η έρευνα στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση 
  • Η καινοτομία στη σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τη χρήση ΤΠΕ
  • Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και συμβατικά εκπαιδευτικά ιδρύματα: αυτόνομα και μικτά μοντέλα διδασκαλίας και μάθησης
  • Σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές στην επικοινωνία, διδασκαλία και μάθηση
  • MOOCs και σύγχρονες εκπαιδευτικές εφαρμογές
  • Ανοικτή πρόσβαση και ανοικτή μάθηση: κοινωνικός αποκλεισμός - σύγχρονες πολιτικές και στρατηγικές ανάπτυξης
  • Η αξιολόγηση ως μοχλός ανάπτυξης και βελτίωσης
  • εκπαιδευτικό υλικό και καινοτόμες εφαρμογές σε : E-learning, M-learning, D-learning, Online learning   
  • Μέθοδοι και Συστήματα Οργάνωσης  σε εξ αποστάσεως εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.

 

Πολιτικές ενότητας

A Μέρος

theoretical papers, original research, scientific articles

Επιλεγμένο Ανοικτές υποβολές Επιλεγμένο Έχει ευρετηριαστεί Επιλεγμένο Έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση

B Μέρος

applications, experiences, good practices, descriptions and outlines, educational activities, issues for dialog and discussion

 

Επιλεγμένο Ανοικτές υποβολές Επιλεγμένο Έχει ευρετηριαστεί Επιλεγμένο Έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση

Φεστιβάλ εκπαιδευτικών ταινιών μικρού μήκους

Επιλεγμένο Ανοικτές υποβολές Επιλεγμένο Έχει ευρετηριαστεί Επιλεγμένο Έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση
 

Διαδικασία ομότιμης αξιολόγησης

Κρίση εργασιών

Οι εργασίες δημοσιεύονται έπειτα από ανώνυμη κρίση δύο τουλάχιστον κριτών, ακολουθώντας τα διεθνή πρότυπα. Οι κριτές έχουν στη διάθεσή τους αναλυτικά κριτήρια για τις κρίσεις. Αν θεωρήσει σκόπιμο, η Επιστημονική Επιτροπή δίνει συμβουλευτικά στους κριτές επιπλέον κριτήρια.

Την ευθύνη του περιεχομένου κάθε εργασίας έχει ο συντάκτης του. Η Επιστημονική Επιτροπή έχει την ευθύνη της δημοσιοποίησης και μόνο. Στο τελευταίο τεύχος κάθε έτους δημοσιοποιούνται τα ονόματα όλων των κριτών των τευχών του έτους.

Η σειρά δημοσίευσης των εργασιών καθορίζεται από το χρόνο, κατά τον οποίο παραδίδονται στην Επιστημονική Επιτροπή. Οι δημοσιευμένες εργασίες υπογράφονται από τους συγγραφείς τους, οι οποίοι έχουν την ευθύνη του περιεχομένου. Όλα τα δημοσιευμένα κείμενα είναι απαραιτήτως επώνυμα.

 

Πολιτική Ανοικτής Πρόσβασης

Τα πρακτικά του Συνεδρίου ICODL παρέχονται με άμεση ανοικτή πρόσβαση στο περιεχόμενό τους, υποστηρίζοντας την αρχή της υποστήριξης της παγκόσμιας ανταλλαγής γνώσεων, καθιστώντας διαθέσιμη ελεύθερα στο κοινό τα αποτελέσματα της επιστημονικής έρευνας.

 

Επιστημονική Επιτροπή

Panagiotes S. Anastasiades, University of Crete (Greece)

Panajiotis Antoniou, University of Thrace (Greece)

Emmanouil Apostolakis, Hellenic Open University (Greece)

Αnna Apostolidou, Hellenic Open University (Greece)

Maria D. Avgerinou, Director of Educational Technology & eLearning, American Community Schools of Athens

Nikolaos Avouris, University of Patras (Greece)

Ugur Demiray, Anadolu University (Turkey)

Giorgos Filippousis,University of Crete (Greece)

Eirini Georgiadi, Hellenic Open University (Greece)

Giannis Giosos, Hellenic Open University (Greece)

Antonia-Maria Hartofylaka, Digimagix, Ηellenic Network of Open and Distance Education (Greece)

Vassilia Hatzinikita, Hellenic Open University (Greece)

Iordanis Kavathatzopoulos, Uppsala University (Sweden)

Michail Kalogiannakis, University of Crete (Greece)

Toshio Kobayashi, National Institute of Multimedia Education (Japan)

Maria Koutsouba, University of Athens (Greece)

Gerasimos Koustourakis, University of Patras (Greece)

Evangelia (Gelly) Manousou, Hellenic Open University (Greece)

Dimitris Mattheou, University of Athens (Greece)

Ilias Mavroidis, Hellenic Open University (Greece)

Mihalis Meimaris, University of Athens (Greece)

Charalambos Mouzakis, Hellenic Open University (Greece)

Donald Olcott Jr., The Observatory on Borderless Higher Education (UK)

Jenny Pagge, University of Ioannina (Greece)

Chris Panagiotakopoulos, University of Patras (Greece)

Spyros Papadakis, Hellenic Open University (Greece)

Sofia Papadimitriou, Educational Television, Hellenic Open University (Greece)

Spyros Siakas, Hellenic Open University (Greece)

Nicos Sifakis, Hellenic Open University (Greece)

Alivisos Sofos, University of Aegean (Greece)

Paraskevi Vassala, Hellenic Open University, (Greece)

 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Antonis Lionarakis, Hellenic Open University

Antonia-Maria Hartofylaka, Digimagix, Hellenic Network of Open and Distance Education

Vasiliki (Sylvie) Ioakimidou, Hellenic Open University

Dr. Evangelia (Gelly) Manousou, Tutor Councelor, Hellenic Open University

Dr.Sofia Papadimitriou, Educational Television, Hellenic Open University

Maria Niari, Hellenic Open University

 

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Antonis Lionarakis, Helleinc Open University

Thania Aggeli, Hellenic Network of Open & Distance Education

Dr.Αnna Apostolidou, Helleinc Open University

Antonia Maria Hartofylaka, Digimagix, Hellenic Network of Open and Distance Education

Vasiliki (Sylvie) Ioakimidou, PhD candidate, Hellenic Open University

Dr. Evangelia (Gelly) Manousou, Tutor Councelor, Hellenic Open University

Maria Niari, PhD candidate, Hellenic Open University

Dr.Sofia Papadimitriou, Educational Television, Hellenic Open University

Kyriaki Sfakiotaki, Hellenic Open University