| More

Θεωρίες μάθησης και διδασκαλίας στη Διδακτική των Μαθηματικών: Συνύφανση των συμπεριφοριστικών και γνωστικών προσεγγίσεων με τις θεωρητικές προσεγγίσεις στην πλαισιοθετημένη μάθηση

Views: 742 Downloads: 2654
Μάρκος Δάλλας

Περίληψη


Στην εργασία αυτή γίνεται μια προσπάθεια να καταγραφούν οι θεωρίες μάθησης και διδασκαλίας στη Διδακτική των Μαθηματικών δίνοντας έμφαση στις θεωρητικές προσεγγίσεις στην πλαισιοθετημένη μάθηση (situated learning). Καθορίζονται οι παράμετροι της συμμετοχής, της ταυτότητας και της πρακτικής και επιχειρείται μια συγκριτική αποτίμηση των βασικών σημείων της κάθε θεωρίας προκειμένου να αναδειχθεί η συσχέτισή τους. Τα συμπεράσματα της εργασίας αναδεικνύουν τη συμπληρωματική φύση των θεωριών μάθησης καθιστώντας δυνατή την ταυτόχρονη ανάπτυξη τόσο των δεξιοτήτων όσο και των στρατηγικών, καθώς και της συμμετοχής των μαθητών σε κοινότητες πρακτικής στην τάξη μετατρέποντας το μαθησιακό περιβάλλον σε πεδίο αλληλεπίδρασης και ανάπτυξης της γνώσης και της ταυτότητας του κάθε μαθητή/-τριας.


Λέξεις κλειδιά


Μάθηση, μαθηματικά, συμμετοχή, ταυτότητα, πρακτική

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/edusc.210

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.